Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge kondomeriet.no’s undersøkelse er det 89% av oss nordmenn som onanerer regelmessig. Da vil jeg si at onani er relativt normalt. Men, når temaet onani en sjelden gang kommer opp på f.eks en fest eller i andre sammenhenger har jeg inntrykk av at mennene synes det er helt ok og fint og flott at kvinner tilfredstiller seg selv. Kvinnene synes derimot at det er «grisete» hvis menn gjør det samme. Er dette en gjengs holdning til menns onani, eller finnes det kvinner som faktisk synes at det er greit at menn onanerer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er digg at mannen min onanerer. Det tenner meg å vite at han gjør det. Og skulle ønske han kunne gjøre det foran meg litt mer enn han gjør. 

Anonymkode: c8cfd...c06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes det er digg at mannen min onanerer. Det tenner meg å vite at han gjør det. Og skulle ønske han kunne gjøre det foran meg litt mer enn han gjør. 

Anonymkode: c8cfd...c06

Tror du mange kvinner vil se på partneren onanere? Jeg har en teori om det. Å onanaere foran noen er nok veldig frigjørende tenker jeg, bryte ned tabuer og slippe seg løs 🎉

Anonymkode: 5050c...4fa

• Liker 1
Gjest #Rasshøl
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det er unormalt om jeg traff en fyr som ikke runka. Jeg tenker at alle gjør det, uansett om de har dame eller har sex regelmessig. 

Jeg forstår meg ikke på de som ikke gjør det, uansett om de er kvinner eller menn. 

AnonymBruker
Skrevet

En må sløye laksen av og til.

Anonymkode: 3fc8c...db5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg ingen negative meninger om. Det er da helt normalt. Det man derimot må tenke over er at kvinner i stor grad er oppvokst med skamfølelser rundt sex. Skyld heller på samfunnet som forteller oss at sex er skittent og at damer som har et aktivt sexliv er horer.

Anonymkode: 47acb...c3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri tenkt negativ at menn runker. Mannen min får runke så mye han vil uten at jeg tenker noe negativt om det. Jeg har heller aldri hørt noen kvinner si at det er negativt at menn runker. 

Anonymkode: ecad9...af0

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har jeg ingen negative meninger om. Det er da helt normalt. Det man derimot må tenke over er at kvinner i stor grad er oppvokst med skamfølelser rundt sex. Skyld heller på samfunnet som forteller oss at sex er skittent og at damer som har et aktivt sexliv er horer.

Går det ikke an å lese noe uten å dra offerkortet? 

Tenk deg litt om, hvor mange menn har ikke blitt kalt griser for at de har en seksualitet? Spesielt voksne menn. Like tåpelig som å kalle damer horer.

Innlegget her sier jo at kvinner som onanerer blir sett på som positivt. 

Anonymkode: 5050c...4fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner positivt og frihet. Menn perverst og griset!

Anonymkode: fe8fe...90d

Gjest #Rasshøl
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vi norske damer det? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Er vi norske damer det? 

Samfunnet?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, #Rasshøl said:

Er vi norske damer det? 

Man leser stadig her inne at mange menn mer kvinner ikke bør ha et for aktivt sexliv.

Anonymkode: 58617...386

Gjest #Rasshøl
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samfunnet?

Nei! Jeg er oppvokst i Oslo. Jeg har aldri opplevd det. 

Gjest #Rasshøl
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man leser stadig her inne at mange menn mer kvinner ikke bør ha et for aktivt sexliv.

Anonymkode: 58617...386

Jeg er uenig i det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg onanerer ofte alene og kan ta en runde i dusjen selvom mannen er hjemme. Samme gjør han. Kan også onanere om han ligger ved siden av meg og sover. Våkner han ligger han ofte inntil meg og koser til jeg har gjort meg ferdig. Samme gjør han. 

Så lenge vi alltid er klare til hverandre synes vi det bare øker spenningen mellom oss med å gjøre det på hverandre alene npr det passer oss 🙂

Anonymkode: 42d79...2bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør det ofte både sammen og hver for oss. Av og til gjør den ene det uten at den andre gjør det samtidig. Det er ganske fint synes jeg.

Anonymkode: d0ba6...3af

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi gjør det ofte både sammen og hver for oss. Av og til gjør den ene det uten at den andre gjør det samtidig. Det er ganske fint synes jeg.

Anonymkode: d0ba6...3af

Jeg synes også det er fint.

Skrevet

Ååh, det er såå godt å se mennesker som har et så åpent sinn om dette! Jeg delte en leilighet med ei venninne i et skoleår, det utviklet seg slik at vi tok en såkalt "mutual masturbation" hver fyllesjuk-søndag. Vi hadde ikke kjæreste, vi knulla aldri og var bare gode venner.  Idag er vi er fremdeles beste venner i hver vår by, og fleiper ofte om et comback😘

Skrevet
På 18.5.2019 den 20.37, #Rasshøl skrev:
På 18.5.2019 den 20.28, AnonymBruker skrev:

Er vi norske damer det? 

Å si at kvinner i stor grad er oppvokst med skamfølelser rundt sex er nok å overdrive, men at det stemmer i en del miljøer, (kristne, konservative?) kanskje spesielt for en del år siden, stemmer nok. En del av disse kvinnene er jo voksne nå. 

Ellers er jeg sikker på at de som er på sex forumet her generelt har et mer positivt syn på både sex og onani enn snittet i befolkningen. 

Gjest #Rasshøl
Skrevet
44 minutter siden, petterm skrev:

Å si at kvinner i stor grad er oppvokst med skamfølelser rundt sex er nok å overdrive, men at det stemmer i en del miljøer, (kristne, konservative?) kanskje spesielt for en del år siden, stemmer nok. En del av disse kvinnene er jo voksne nå. 

Ellers er jeg sikker på at de som er på sex forumet her generelt har et mer positivt syn på både sex og onani enn snittet i befolkningen. 

Det kan jeg si meg enig i. 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...