Gå til innhold

Jumpsuit for lange mennesker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er lange - hvor kjøper dere jumpsuits?

Jeg er 1,80 høy og 68kg. Har lange bein. Bruker som regel M/38 i klær, men når jeg prøver jumpsuiter som passer i bredden så rekker de meg omtrent midt på knærne 😂🙄 Ofte er også "overdelen" for kort slik at jeg den kommer for høyt opp i skrittet. Tar jeg en størrelse eller to større så er den jo ikke noe fin på......

Ser jo folk på min størrelse som ser kjempefine ut i junpsuits, så de finnes jo der ute! Problemet er bare at jeg ikke er tøff nok til å gå bort til en fremmed person og spørre om hvor de kjøper klærne sine :P

Så fine KG mennesker: Noen tips til meg? 😇

Anonymkode: 18486...f8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 22f51...955

Takk igjen :)

Nei ofte står det ikke hvor høy modellen er 😕 Lei av bomkjøp 🙈

Likte denne godt, noen som tilfeldigvis har erfaring med akkurat den?  https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/jumpsuit/nly-one-1115/side-boob-jumpsuit-149364-0014/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk igjen :)

Nei ofte står det ikke hvor høy modellen er 😕 Lei av bomkjøp 🙈

Likte denne godt, noen som tilfeldigvis har erfaring med akkurat den?  https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/jumpsuit/nly-one-1115/side-boob-jumpsuit-149364-0014/

Ingen erfaring med den. Men det står at "Modellen er 175 cm lang og har størrelse Small." Jeg ville kanskje prøvd Medium.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen erfaring med den. Men det står at "Modellen er 175 cm lang og har størrelse Small." Jeg ville kanskje prøvd Medium.

Ps. Men hun har høyhelte sko på og jumpsuiten ser ut til å være svært lang i bena, så small er kanskje lang nok til deg uansett?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ps. Men hun har høyhelte sko på og jumpsuiten ser ut til å være svært lang i bena, så small er kanskje lang nok til deg uansett?

Ja det med de skoa så jeg ikke :) Takk :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det med de skoa så jeg ikke :) Takk :)

Hvis det uansett er fri retur, ville jeg bestilt både small og medium og beholdt den som passer best :) 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det uansett er fri retur, ville jeg bestilt både small og medium og beholdt den som passer best :) 

Ja det går jo ann :) Det skal jeg sjekke :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Asos har en "tall" kategori med mange vakre jumpsuits og playsuits. Jeg kjøpte en ordinær jumpsuit der, er lav og smal, og bena var laaaange tilogmed til str XS. La opp bena sånn 10cm, men må likevel ha mine 13cm hæler for at den ikke skal subbe i bakken😂

https://www.asos.com/outrageous-fortune-tall/outrageous-fortune-tall-plunge-front-jumpsuit-in-navy/prd/11614908?clr=navy&colourWayId=16334060&SearchQuery=&cid=7618

Anonymkode: e5990...6a7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...