Gå til innhold

Paradisehotell appen, overvåking?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger med på paradisehotell og har lastet ned appen på iPhone. Jeg lurer på om appen filmer alt jeg også gjør? Blir jeg overvåket via appen? (Med tanke på at alle deltakerne på serien blir filmet)

Anonymkode: f316b...76f

Videoannonse
Annonse
Gjest no. 72
Skrevet

Forstår at du ikke leste betingelsene før du lastet ned appen. TV3 skal lage nytt program neste år (like før vanlige paradis hotell), hvor de viser klipp fra alle som har lastet ned appen. Så er det opp til TVseerne å stemme frem den av privatpersonene som får klipp av sitt privatliv vist. Vinneren får en plass i neste års Paradise Hotell. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Forstår at du ikke leste betingelsene før du lastet ned appen. TV3 skal lage nytt program neste år (like før vanlige paradis hotell), hvor de viser klipp fra alle som har lastet ned appen. Så er det opp til TVseerne å stemme frem den av privatpersonene som får klipp av sitt privatliv vist. Vinneren får en plass i neste års Paradise Hotell. 

Seriøst? Sletter appen med engang 

Gjest no. 72
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Sletter appen med engang 

Hvis det jeg skrev var sant: tror du ikke at du hadde lest om det i avisen? Hadde det jeg skrev vært sant hadde det vært hovedoppslag i flere dager. 

Ta det med ro. Du kommer ikke på TV (så sant du ikke går inn for det selv). Men det å lese betingelsene, og finne ut hva du eventuelt kan begrense tilgang til, er alltid lurt før du laster ned noe ;) 

Les gjerne denne: https://www.dinside.no/data/du-deler-nok-privat-informasjon-med-flere-enn-du-tror/69626658

Endret av no. 72
AnonymBruker
Skrevet

1. Selfie kamaraer er helt idiotisk, dere fjortisser må slutte å kreve at de legges inn det ødelegger designen av telefonene og gjør at f.eks jack plug må fjernes for å gi rom, og hakk i skjermen, alt for å gi rom til et idiotisk selfie kamera slik at folk kan plastre trynet sitt ut i cyberpsacen mange ganger daglig, helt patetisk idiotisk fjortiss greie, Slutt. Pliz.

2. Det finnes sikkerhetshull som er åpne, og sikkerhetshull kun de store vet om, bla.a når saudi arabia kalte inn en journalist de mislikte valgte noen å anvende sikkerhetshullet til å overvåke hva som ble sagt uten at noen av de involverte visste om det, de hørte deretter suadi araberne gjøre.... ting.... med journalisten før han ble lagt i deler i kofferter. (Saudi arabia er vår alliertes, nermeste allierte, tenk litt over det neste gang du hører propaganda om hvor flott USA er i Norske aviser).  Alt ble tatt opp. Poenget med dette er at det er sikkerhetshull, de vil ikke bli brukt mot deg det er hovedsakelig mot de store viktige en sparer hullene for, men etter at hullene er brukt til viktige ting vil de slippe ut i offentligheten og dersom operativsystemet ditt ikke er oppdatert vil mange mindre fisker (som deg) kunne bli rammet, det er derfor ikke lurt å ha kameraer pekende på deg dersom du ikke vil bli tatt bilde på

3. Mark zuccerberg har plaster på webkameraet sitt når det ikke er i bruk, og han lar ikke ungene sine bruke facebook. dekk til kameraer når de ikke er i bruk, og slutt å krev "selfie kamera" fra mobilleverandører, dere ødelegger ikke bare for dere selv, men for oss normale folk også

Lykke til

Anonymkode: 27da2...86c

AnonymBruker
Skrevet

ok ikke nermeste allierte, men veldig nær aliert bla.a pga olje samarbeid som styrker dollarens posisjon og andre historiske årsaker

Anonymkode: 27da2...86c

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Hvis det jeg skrev var sant: tror du ikke at du hadde lest om det i avisen? Hadde det jeg skrev vært sant hadde det vært hovedoppslag i flere dager. 

Ta det med ro. Du kommer ikke på TV (så sant du ikke går inn for det selv). Men det å lese betingelsene, og finne ut hva du eventuelt kan begrense tilgang til, er alltid lurt før du laster ned noe ;) 

Les gjerne denne: https://www.dinside.no/data/du-deler-nok-privat-informasjon-med-flere-enn-du-tror/69626658

Ja, jeg hadde ikke satt meg inn i betingelsene i det heletatt. Men er det kameraer innebygd i appen som filmer eller tar bilder av oss? Eller lagrer de bare opplysninger om navn og bosted? 

Gjest no. 72
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg hadde ikke satt meg inn i betingelsene i det heletatt. Men er det kameraer innebygd i appen som filmer eller tar bilder av oss? Eller lagrer de bare opplysninger om navn og bosted? 

Da foreslår jeg at du setter deg inn i hvordan appen fungerer nå. Bedre sent enn aldri! 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Da foreslår jeg at du setter deg inn i hvordan appen fungerer nå. Bedre sent enn aldri! 

Ja, har lest det nå. Blir helt stressa her, kan de ta bilder eller filme meg?

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

?

Gjest no. 72
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

Jeg har ikke appen, så jeg kan ikke si deg noe om hvordan den fungerer. Du har lastet ned appen, og der vil det stå hvordan den fungerer, og hvilke innstillinger du kan gjøre. 

Det er all grunn til å være skeptisk til hva du laster ned av apper, og hva du velger å dele, men gjør du en god bakgrunnssjekk så er du på god vei. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Jeg har ikke appen, så jeg kan ikke si deg noe om hvordan den fungerer. Du har lastet ned appen, og der vil det stå hvordan den fungerer, og hvilke innstillinger du kan gjøre. 

Det er all grunn til å være skeptisk til hva du laster ned av apper, og hva du velger å dele, men gjør du en god bakgrunnssjekk så er du på god vei. 

Jeg leste personvernsopplysningene. Det stod ingenting om at de filmet oss i skjul

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mark zuccerberg har plaster på webkameraet sitt når det ikke er i bruk

Nå er sannsynligheten for at Mark Zuckerberg blir hacket "litt" større enn den vanlige mannen på gata.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

og han lar ikke ungene sine bruke facebook

Ungene er 1 og 3 år...

Anonymkode: 83781...9ae

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...