Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i det siste blitt fristet til å dra på sydentur, og skal få lov til å jobbe igjen via NAV sitt prosjekt. Fortiden min er ganske tragisk med tanke på at jeg bare betalt de nødvendige regningene som strøm og telefon. Jeg gadd aldri å kjøpe billett og har blitt tatt i billettkontroll titalls ganger. Disse har jeg ikke betalt, slik var det også med bompenger. Før de tok pant i bilen og solgte den. 

I tillegg har jeg store regninger å betale fra NAV for å ha skaffet penger jeg ikke har krav på. Har hørt at jeg kan få slettet all gjelden fordi det er lenge siden dette skjedde. I tillegg har god del kredittkortgjeld.

Har hørt at jeg kan få slettet all gjelden hvis jeg samarbeider med NAV for å oppklare i noen saker. Stemmer det virkelige? Hun ene venninna mi sa hun fikk det. Kan jeg bare få slettet all drittgjelden min og starte på nytt? 

Det var sakbehandleren i NAV som sa at jeg sannsynligvis vil bli slettet all gjelden, ikke er så ung lenger.

Anonymkode: 10431...fc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er et sitat fra et NAV-dokument om økonomiske problemer:

"Gjeldsordningen er en avtale mellom deg og dine kreditorer. Ordningen går ut på at du skal betale så mye du kan av gjelden din i en femårsperiode. Det mest vanlige er at du deretter vil få slettet gjelden din."
Kilde

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok gjeldsordning det er snakk om da. Men da må man leve på et minimum (som egentlig ikke er så lite) i fem år, før det slettes. Alt overskuddet du har av penger over et fastsatt beløp til bolig + livsopphold skal gå til gjelden din. Det teller positivt hvis du ikke tar opp ny gjeld, dvs hvis all gjelden er gammel. 

Anonymkode: 28703...5d1

AnonymBruker
Skrevet

Kult at jeg får slettet flere millioner i gjeld på så kort tid. Venter med å jobbe etter tiden er utløpt.

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i det siste blitt fristet til å dra på sydentur, og skal få lov til å jobbe igjen via NAV sitt prosjekt. Fortiden min er ganske tragisk med tanke på at jeg bare betalt de nødvendige regningene som strøm og telefon. Jeg gadd aldri å kjøpe billett og har blitt tatt i billettkontroll titalls ganger. Disse har jeg ikke betalt, slik var det også med bompenger. Før de tok pant i bilen og solgte den. 

I tillegg har jeg store regninger å betale fra NAV for å ha skaffet penger jeg ikke har krav på. Har hørt at jeg kan få slettet all gjelden fordi det er lenge siden dette skjedde. I tillegg har god del kredittkortgjeld.

Har hørt at jeg kan få slettet all gjelden hvis jeg samarbeider med NAV for å oppklare i noen saker. Stemmer det virkelige? Hun ene venninna mi sa hun fikk det. Kan jeg bare få slettet all drittgjelden min og starte på nytt? 

Det var sakbehandleren i NAV som sa at jeg sannsynligvis vil bli slettet all gjelden, ikke er så ung lenger.

Betal regningene dine før du bruker penger på sydentur!!!

Anonymkode: 1cce6...8b0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kult at jeg får slettet flere millioner i gjeld på så kort tid. Venter med å jobbe etter tiden er utløpt.

Lite lekser for tiden? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Så var det helg igjen, ja.

Anonymkode: d090c...049

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HI kunne forsåvidt være troverdig...så blåste du alt ved å skrive dette.

Anonymkode: 9f0e2...6c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare det med sydentur i første setning var nok til at jeg forsto at her var det akutt leksefri :Gjesp:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...