AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 Jeg har i det siste blitt fristet til å dra på sydentur, og skal få lov til å jobbe igjen via NAV sitt prosjekt. Fortiden min er ganske tragisk med tanke på at jeg bare betalt de nødvendige regningene som strøm og telefon. Jeg gadd aldri å kjøpe billett og har blitt tatt i billettkontroll titalls ganger. Disse har jeg ikke betalt, slik var det også med bompenger. Før de tok pant i bilen og solgte den. I tillegg har jeg store regninger å betale fra NAV for å ha skaffet penger jeg ikke har krav på. Har hørt at jeg kan få slettet all gjelden fordi det er lenge siden dette skjedde. I tillegg har god del kredittkortgjeld. Har hørt at jeg kan få slettet all gjelden hvis jeg samarbeider med NAV for å oppklare i noen saker. Stemmer det virkelige? Hun ene venninna mi sa hun fikk det. Kan jeg bare få slettet all drittgjelden min og starte på nytt? Det var sakbehandleren i NAV som sa at jeg sannsynligvis vil bli slettet all gjelden, ikke er så ung lenger. Anonymkode: 10431...fc5
Tylerkingdurden Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Her er et sitat fra et NAV-dokument om økonomiske problemer: "Gjeldsordningen er en avtale mellom deg og dine kreditorer. Ordningen går ut på at du skal betale så mye du kan av gjelden din i en femårsperiode. Det mest vanlige er at du deretter vil få slettet gjelden din."Kilde
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 Det er nok gjeldsordning det er snakk om da. Men da må man leve på et minimum (som egentlig ikke er så lite) i fem år, før det slettes. Alt overskuddet du har av penger over et fastsatt beløp til bolig + livsopphold skal gå til gjelden din. Det teller positivt hvis du ikke tar opp ny gjeld, dvs hvis all gjelden er gammel. Anonymkode: 28703...5d1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 Kult at jeg får slettet flere millioner i gjeld på så kort tid. Venter med å jobbe etter tiden er utløpt. Anonymkode: 10431...fc5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #5 Skrevet 18. mai 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i det siste blitt fristet til å dra på sydentur, og skal få lov til å jobbe igjen via NAV sitt prosjekt. Fortiden min er ganske tragisk med tanke på at jeg bare betalt de nødvendige regningene som strøm og telefon. Jeg gadd aldri å kjøpe billett og har blitt tatt i billettkontroll titalls ganger. Disse har jeg ikke betalt, slik var det også med bompenger. Før de tok pant i bilen og solgte den. I tillegg har jeg store regninger å betale fra NAV for å ha skaffet penger jeg ikke har krav på. Har hørt at jeg kan få slettet all gjelden fordi det er lenge siden dette skjedde. I tillegg har god del kredittkortgjeld. Har hørt at jeg kan få slettet all gjelden hvis jeg samarbeider med NAV for å oppklare i noen saker. Stemmer det virkelige? Hun ene venninna mi sa hun fikk det. Kan jeg bare få slettet all drittgjelden min og starte på nytt? Det var sakbehandleren i NAV som sa at jeg sannsynligvis vil bli slettet all gjelden, ikke er så ung lenger. Anonymkode: 10431...fc5 Betal regningene dine før du bruker penger på sydentur!!! Anonymkode: 1cce6...8b0 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #6 Skrevet 18. mai 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kult at jeg får slettet flere millioner i gjeld på så kort tid. Venter med å jobbe etter tiden er utløpt. Anonymkode: 10431...fc5 Lite lekser for tiden? Anonymkode: 1cce6...8b0 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #7 Skrevet 18. mai 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Kult at jeg får slettet flere millioner i gjeld på så kort tid. Venter med å jobbe etter tiden er utløpt. Anonymkode: 10431...fc5 Så var det helg igjen, ja. Anonymkode: d090c...049 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #8 Skrevet 18. mai 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kult at jeg får slettet flere millioner i gjeld på så kort tid. Venter med å jobbe etter tiden er utløpt. Anonymkode: 10431...fc5 HI kunne forsåvidt være troverdig...så blåste du alt ved å skrive dette. Anonymkode: 9f0e2...6c7 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #9 Skrevet 18. mai 2019 Bare det med sydentur i første setning var nok til at jeg forsto at her var det akutt leksefri Anonymkode: 1cce6...8b0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå