AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 Som feks hairlust eller andre vitaminer for lengre hår? Vurderer å prøve å kjøpe sånne piller for 3 mnd og se om det har noe effekt, hva har du prøvd, og fungerte det? Anonymkode: a7c8b...1b4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Også sett litt på chewbear.. Men aner ikke hva man skal velge/ikke velge.. Anonymkode: a7c8b...1b4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 Jeg spiste veldig mye egg en periode ; opp til 6 stk om dagen.. var endel av en «slankekur».. mye proteiner.. aldri har håret vokst så fort som da:) Anonymkode: c5e89...bfc
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spiste veldig mye egg en periode ; opp til 6 stk om dagen.. var endel av en «slankekur».. mye proteiner.. aldri har håret vokst så fort som da:) Anonymkode: c5e89...bfc Man skal vel egentlig ikke spise mer enn 2 egg om dagen når man spiser vanlig mat i tillegg? Spiser en del egg fra før, men har så lyst til å prøve sånne piller! 😂 Anonymkode: a7c8b...1b4 1
Punhunter Skrevet 18. mai 2019 #5 Skrevet 18. mai 2019 Drit i å betale dyre dommer for slike piller og kjøp heller ølgjær-pulver fra apoteket! Mye billigere og sykt effektivt! Får raskere hårvekst og sterke og fine negler 😊👍 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #6 Skrevet 18. mai 2019 Tok panto-3 tabletter tidligere og det funket. Nå finner jeg dem ikke på nettet lenger. Men har spist mye sunnere enn vanligvis og innført mer proteiner i kosten, samtidig som jeg tar vitaminer utenom og håret har blitt tykkere og vokst fortere. En kjendisfrisør anbefalte også mye proteiner for mer hår. Anonymkode: cef0f...8fa
n0vember Skrevet 19. mai 2019 #7 Skrevet 19. mai 2019 Hairlust funket ikke på meg. Jeg tar Hairgain nå og er snart ferdig med eske nr. 2. Ser at det har blitt fyldigere og det har også vokst litt. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #8 Skrevet 19. mai 2019 Øl er den beste måten å styrke håret på. Jeg er veldig glad i øl og drikker vanligvis 1-5 enheter i uka (inkludert alkoholfri). Den veste perioden for håret mitt var under graviditet da jeg ikke orket lukt eller smak av øl. Ble bra igjen etter 5. måned da jeg igjen fikk smaken for alkoholfri øl. Anonymkode: 36420...fce 1
Meredithgrey Skrevet 22. mai 2019 #9 Skrevet 22. mai 2019 Jeg hadde god effekt av de fra Good for me, men lurer på om de har forandret noe på de. Blir fryktelig kvalm og uvel i flere timer etter jeg har tatt de nå de siste månedene, så måtte rett og slett slutte.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #10 Skrevet 22. mai 2019 Det som virker er extensions. Anonymkode: bfecb...bb8
MammatilPer Skrevet 22. mai 2019 #11 Skrevet 22. mai 2019 (endret) Ærlig talt,dropp piller. Maser med litt catrol oil. Og ønsker du lenger vipper, eller volum i bryna så kjør på der også. Tro meg, på bryn og vipper vil du se forskjell etter 1 ukes tid. Jeg personlig ser forskjell både på hår og resten innen 1 ukes tid. Du kan få kjøpt castrol oil på helsekost butikkene til høye priser, ca 200kr, ellers så kan du finne samme vare til 39.90 kr på grønnsaksbutikkene/utenlandske butikkene. Helst før leggetid, oljen er veldig tykk i konsistens og kan være ubehagelig på dagtid. Vask morgen etter. Endret 22. mai 2019 av MammatilPer
MammatilPer Skrevet 22. mai 2019 #12 Skrevet 22. mai 2019 På 18.5.2019 den 19.19, Punhunter skrev: Drit i å betale dyre dommer for slike piller og kjøp heller ølgjær-pulver fra apoteket! Mye billigere og sykt effektivt! Får raskere hårvekst og sterke og fine negler 😊👍 Hvordan skal bruke det for håret :)?
Punhunter Skrevet 22. mai 2019 #13 Skrevet 22. mai 2019 2 hours ago, MammatilPer said: Hvordan skal bruke det for håret :)? Jeg blandte 2 ts (følg doseringen som står på boksen) med vann og drakk 1 gang daglig. Du kan jo også blande det i mat eller feks smoothie hvis du synes smaken er uutholdelig. 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå