AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 Har lyst til å begynne med selftan men vil ikke bli helt oransj. Noen som vet om noen som er mer oliven og ser naturlig ut og som er bra hvis man har litt kviser og helst litt billig? Og må man ta av selftanen før man tar på et nytt lag noen dager senere eller tar man bare lag på lag og hvis man skal ta den av hvilken produkt bruker dere? Anonymkode: ef183...890
solsnartsommer Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Dove sin gradual tan er bra, nydelig naturlig farge og fargen blir veldig jevn. Minuset er lukten, men for min del er det verdt det. Holder ca en uke. Husk å skrubb huden godt først. 1
Emma Belikova Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 Sunspa Fitness fra Vita. Spray som gir jevnt og fint resultat. Enkel å bruke.
Djungelvrål Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 12 minutter siden, Emma Belikova skrev: Sunspa Fitness fra Vita. Spray som gir jevnt og fint resultat. Enkel å bruke. Hvilken av disse? https://www.iglow.no/sunspa/?gclid=Cj0KCQjw2v7mBRC1ARIsAAiw34_DZ__1vnNvx-y0s4YelinIIvMefqjmhNJlHO5wd4MV8Kbo3QwdJg0aAt7AEALw_wcB
Emma Belikova Skrevet 18. mai 2019 #5 Skrevet 18. mai 2019 Akkurat nå, SupaWoman skrev: Hvilken av disse? https://www.iglow.no/sunspa/?gclid=Cj0KCQjw2v7mBRC1ARIsAAiw34_DZ__1vnNvx-y0s4YelinIIvMefqjmhNJlHO5wd4MV8Kbo3QwdJg0aAt7AEALw_wcB Den med grønn kork. Bodyfitness.
heiheihaha Skrevet 19. mai 2019 #6 Skrevet 19. mai 2019 15 hours ago, solsnartsommer said: Dove sin gradual tan er bra, nydelig naturlig farge og fargen blir veldig jevn. Minuset er lukten, men for min del er det verdt det. Holder ca en uke. Husk å skrubb huden godt først. Lukter det bare når du tar den på eller hele tiden?
heiheihaha Skrevet 19. mai 2019 #7 Skrevet 19. mai 2019 15 hours ago, Emma Belikova said: Den med grønn kork. Bodyfitness. Har den oliven farge eller er den oransj?
heiheihaha Skrevet 19. mai 2019 #8 Skrevet 19. mai 2019 15 hours ago, Emma Belikova said: Den med grønn kork. Bodyfitness. Og leste at mange sier at den blir tom veldig fort, du får sånn streaks og at man ikke blir noe særlig brunere. Er det sant?
Djungelvrål Skrevet 19. mai 2019 #9 Skrevet 19. mai 2019 47 minutter siden, heiheihaha skrev: Lukter det bare når du tar den på eller hele tiden? Dove sin er fin, men er du veldig blek blir den litt gul. Syns den er finest når du har litt naturlig brunfarge fra før. Brukt den i sikkert 15 år og kommer ikke til å bytte.
Emma Belikova Skrevet 19. mai 2019 #10 Skrevet 19. mai 2019 2 timer siden, heiheihaha skrev: Og leste at mange sier at den blir tom veldig fort, du får sånn streaks og at man ikke blir noe særlig brunere. Er det sant? Veit ikke hva jeg skal kalle fargen jeg.. jeg er veldig lys fra før og får en fin gylden farge av denne. Jeg synes det ser naturlig ut. Hadde det ikke gjort det hadde jeg ikke brukt den. Det styggeste jeg ser er når man tydelig ser at fargen er fake, hvis du skjønner? Om den er drøy er jeg faktisk ikke sikker på. Har ikke brukt den veldig mange ganger enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå