AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 Har så lyst til å utforske mer med ulike leketøy. Egentlig det meste. Men hvordan få han med på det? Hvordan kan jeg vinkle samtalen inn på dette på en grei måte? Hvordan vekke hans interesse for det? Han er litt tilbakeholden på sånt. Har ymta frempå om binding, men ikke fått respons. Hvordan fikk dere partneren med på å teste ut litt ulikt? Kjøpe inn litt leketøy? Anonymkode: 00828...f22
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Det er så enkelt å skrive hva du skal gjøre, det er helt noe annet å ta samtalen. Spesielt når partneren ikke responderer med; ja, så spennende. Eller jeg elsker å utforske osv. Men én mulighet kan være å spørre om det er noe han har lyst å prøve av sexleker eller leketøy? Når han har svart alt eller ingenting, kan du svare; jeg kunne tenke meg å prøve bind for øynene og slikt? Er noe med å kun bruke følelsessansene og ikke øynene? Anonymkode: 09452...957
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 19. mai 2019 #3 Skrevet 19. mai 2019 (endret) På 18.5.2019 den 9.37, AnonymBruker skrev: Har så lyst til å utforske mer med ulike leketøy. Egentlig det meste. Men hvordan få han med på det? Hvordan kan jeg vinkle samtalen inn på dette på en grei måte? Hvordan vekke hans interesse for det? Han er litt tilbakeholden på sånt. Har ymta frempå om binding, men ikke fått respons. Hvordan fikk dere partneren med på å teste ut litt ulikt? Kjøpe inn litt leketøy? Anonymkode: 00828...f22 Slutt å "ymte frempå" det fungerer ikke. Fortell hva du ønsker. En god setting for å snakke om sex og hva dere tenner på er når dere har sex. Dersom du suger ham så kan du gjøre opplevelsen enda bedre for ham ved å simpelt hen forteller hva du tenner på og spørre om han tenner på det samme. Dere må lære dere å kommunisere om sex. Regner med at dere snakker om andre ting i livet, så hvorfor ikke snakke om sex? De som er flink til å snakke om sex har som regel god sex. Så fortell kjæresten din at: "jeg tenner på tanken om at du binder meg fast i sengen og gjør hva du vil med meg.... lyst å prøve?" Endret 19. mai 2019 av DEN NAKNE GARTNER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå