Gå til innhold

Finn.no eller Facebook marketplace?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva bruker du helst for kjøp og salg,og hvorfor foretrekker du det ene fremfor det andre?

Anonymkode: 6368c...6e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn.no. Der når jeg ut til flere og får solgt ting mye raskere. Om det er noe som skal gis bort, kan jeg fort legge det ut på Facebook, da mennesker i området ser "gratis" og kommer løpende uansett hva det skulle være. Pluss at man slipper å høre fra 20+ som spør om jeg kan sende kommoden eller servicet med posten, og spør om det er ok med 50,- i frakt 🙄

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Bumblebeee skrev:

Finn.no. Der når jeg ut til flere og får solgt ting mye raskere. Om det er noe som skal gis bort, kan jeg fort legge det ut på Facebook, da mennesker i området ser "gratis" og kommer løpende uansett hva det skulle være. Pluss at man slipper å høre fra 20+ som spør om jeg kan sende kommoden eller servicet med posten, og spør om det er ok med 50,- i frakt 🙄

Hvor lang tid tar det ca før du får solgt noe på finn? Het går nemlig ukene...

Anonymkode: fd989...791

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer veldig an på hva det er og hvilken pris man sett er. Kan gå alt fra fem minutter til to måneder. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her : det kommer vel an på hvilken pris du setter. Jeg pleier å se på finn.no på lignende gjenstander, og har jeg dårlig tid, legger jeg meg litt under. 

Jeg er litt ny på FB Marketplace. Har solgt et par ting, men også slettet en del annonser pga merkelige henvendelser av typen som Bumblebee nevner. 

Anonymkode: 6368c...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...