AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #1 Skrevet 17. mai 2019 Jeg kan bare kjøre maks fire timer per døgn fordi blir så sliten og trøtt av å ha full kontroll over lengre tid. Er det flere som også har det slik? Er veldig frustrerende fordi er så ekkelt å si ifra til folk som ønsker jeg skal kjøre langt. Er det ett vanlig problem? Anonymkode: c0468...7e6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #2 Skrevet 17. mai 2019 Fire timer i strekk eller totalt sett per dag? Anonymkode: 77c4e...fdd 1
MadameX Skrevet 17. mai 2019 #3 Skrevet 17. mai 2019 (endret) Jeg er heller ikke komfortabel med å kjøre bil over lengre strekninger. Bytter på å kjøre, eller sitter på når jeg skal kjøre bil med andre. Er strekningen for lang dropper jeg turen, tar offentlig transport eller prøver å kjøre med noen lengre stopp. Endret 17. mai 2019 av MadameX 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #4 Skrevet 17. mai 2019 Nei, det er ikke vanlig. Du kjører gjerne ikke så mye/ofte eller har ferskt sertifikat? Anonymkode: 55463...4ae
annebanane Skrevet 17. mai 2019 #5 Skrevet 17. mai 2019 Jeg er nok mer av den omvendte så lenge jeg har sovet greit, men jeg har forståelse for at enkelte ikke klarer å kjøre like lenge (spesielt de som har vært på færre langturer og ikke er vane med strekningene). På tur med venner løser vi det med å skifte sjåfør jevnlig slik at ingen skal bli for slitne. Det er bare bra at de sier ifra når de kjenner på det slik at farlige situasjoner i trafikken kan unngås.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #6 Skrevet 18. mai 2019 Om det er vanlig vet jeg ikke, men du har jo et ansvar selv. Ikke bry deg om hva andre mener. Anonymkode: 7248d...f60
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #7 Skrevet 18. mai 2019 Jeg blir også kjempesliten av å kjøre bil. Har angst for å havne i en ulykke, og jeg ser hvor mange som sitter og ser på telefonene sine mens de kjører, som kjører forbi før svinger, så det føles som om jeg holder pusten konstant mens jeg kjører. Anonymkode: d2267...20f
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #8 Skrevet 18. mai 2019 Jeg blir sliten av å kjøre langt jeg og, men har ikke problemer med å kjøre lengre turer likevel. 4-5 turer er null problem. Men begynner ofte å kjenne det etter 6-7 timer. Men gir du meg et par timers pause, er jeg klar for ny tur igjen. Aldri hatt problemer med det. Anonymkode: b4aa3...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå