Gå til innhold

Når du dreit deg ut og missforsto

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvert gøy med en tråd om den gangen du dreit deg ut og missforsto eller noen du prøvde deg på ikke helt tok hintet 😉

Har selv funnet ut at jeg ikke tenker så raskt så her er et parr eksempler på det.

Blei med ei dame hjem og hun sa klart fra at du må ikke tru det blir noe på deg altså, og smilte lurt. Jeg skulle sove på gjesterommet men hun ombestemte seg, ikke noe vitsi å bruke strøm på å varme det rommet vi kunne jo sove i samme seng, så jeg la meg ved siden av henne og hun sier at hun sover naken og det ville hvert urettferdig om jeg da sov med truse på.... Dumme meg sa ok, tokk av trusa og la meg til og sove. Først på vei hjem dagen etter forstå jeg det...

En annen gang jobbet jeg sammen med ei som var så utrolig nydelig, vi flørta masse og hadde det morro sammen på jobb og en dag spurte hun om jeg hadde sett den nye filmen som kom ut på kino den dagen, jeg sa nei og det endte med at vi gikk på kino, fulgte henne hjem og hun lurte på om jeg skulle bli med inn på en kaffe eller noe, jeg takket nei da jeg ikke får sove om jeg drikker kaffe så seint, hun lurte på hvorfor jeg måtte sove når det var mye annet moro og finne på en sein kveld og lang natt. Jeg takket nei og var stollt av meg selv som sto på det jeg mente, stolt helt til jeg kom hjem og la meg...

19-20 år og på fest, prater masse med ei nydelig dame og hun spør om jeg skal noe spesielt kvelden etter, jeg svarer at nei, jeg hadde ikke noen planer. Ikke jeg heller sier hun også blir det stille mellom oss, jeg sverger på hadde jeg hatt et våpen en time etterpå når jeg forstå hva hun ville hadde jeg skutt meg i foten..

Jeg ca 30 og singel, hun 27 ca og singel, pratet masse sammen og sendt masse sms, pratet lange timer på tlf, så en dag sier hun at hadde en så herlig kar som meg bedt henne ut på date hadde hun gått uten å nøle. Jeg smiler, stryker henne på armen og beroliger henne med at jeg er ikke så herlig da og hun kontrer med og si at jo, i hennes øyne er jeg det. DA HÅPER JEG DU FINNER HAN SNART!!! Etter det begynte det vennskapet og gå i oppløsning og det var først flere måneder etterpå jeg forstå hva hun ville.

Og dette er bare noen av episodene, overaskende at jeg er singel ? 😉

Så ja, når det gjelder damer og hint så burde det være kursing for slike idioter som meg.. Og du kan tru jeg har brukt mange netter på å tenke på de episodene.

Endret av ferdig
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Muligens ei mannfolk-greie det du skriver om? Jeg er kvinne og kan lukte hinting på mils avstand.

F.eks bekjente som begynner å grave i hvordan kjærlighetslivet mitt går, ser lett på kroppsspråket hcor de vil hen, så før de får sagt "kanskje jeg og du kunne.." så har jeg forduftet ut på dansegulvet.

Anonymkode: 322a8...080

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Omg. Jeg har møtt sånne menn som deg. Har ALDRI følt meg mindre attraktiv. 

Anonymkode: e35da...9e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke som deg, men jeg har vært rimelig dum andre veien. 

En venninne ba meg om å besøke henne et sted ganske langt fra der jeg bor. Ikke noe problem, vi kunne alle overnatte hos en kamerat av henne. Så jeg har en hyggelig kveld med henne og hennes venner, og vi kommer hjem til kameraten, og han viser meg hvor jeg skal sove. 

Ikke før han kler av seg og kommer mot senga forstår jeg at han har vist meg inn på sitt soverom. 

Jeg følte meg så dum og så usikker i situasjonen at jeg faktisk lot ham legge seg der ved meg, og jeg hadde sex med ham, uten at jeg ville det, bare fordi jeg ikke visste hvor jeg heller skulle gjøre av meg. 

På morgenen sto jeg grytidlig opp, vekket en kamerat og befalte ham nærmest å komme og hente meg. 

Venninnen min sa senere at han kameraten hadde spurt henne om jeg hadde vært utro mot noen, så ivrig som jeg var på å stikke av. Det hadde jeg jo på sett og vis vært. Å ha sex med noen av ren forfjamselse og for å få en plass å sove var utroskap mot meg selv. Ekkelt å bare tenke på det. Hvorfor forklarte jeg ikke bare misforståelsen, eller sa nei til sex? Det forstår jeg ikke den dag i dag. 

Anonymkode: c7e23...56a

• Liker 2
Skrevet

Jeg var 27 år og gjest i et brylluppet til en god venn. Jeg kjente brudeparet og noen få til. En av gjestene var en nydelig jente med stor mave. Hun flørta mye med meg, og jeg likte henne veldig godt. Jeg trakk meg litt unna, fordi jeg hadde ikke lyst til å involvere meg i noe utroskaps greier, hun var tross alt gravid med bor til brudgommen... 

Det jeg ikke fikk greie på før etter bryllupet var at det var slutt mellom dem. Hadde jeg bare visst... 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...