AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #1 Skrevet 17. mai 2019 Jeg er veldig følsom og elsker at mannen pirrer, kiler, slikker etc rundt kroppen min. Det er deilig. Men noen ganger, på enkelte steder på kroppen, blir det bare helt hinsides godt. Hele kroppen rister og jeg hiver etter pust. Det er helt likt som ved orgasme, bare at "senter" ikke er underlivet, men den delen av kroppen som blir berørt der og da. Flere som har det slik? Anonymkode: 59432...b6e
Baker Harepus Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Du har oppdaget dine erogene soner. Dette er helt vanlig.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 1 time siden, Baker Harepus skrev: Du har oppdaget dine erogene soner. Dette er helt vanlig. Du, de har jeg visst om lenge 🤣 Mulig jeg ikke var tydelig nok i beskrivelsen her. Men reaksjonen/følelsen er så mye mer intens og ekstrem enn bare å bli stimulert på erogene soner. Jeg opplever enkelte ganger en større nytelse og blir faktisk mer slått ut etterpå enn ved orgasme som følge av stimulering av klitoris eller g-punkt. Anonymkode: 59432...b6e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #4 Skrevet 20. mai 2019 Har hatt nippleorgasme en gang, og det er noe av det sykeste jeg har vært borti. I stedet for at orgasmen kom innenfra kjentes det ut som at alt av den øverste huden på kroppen + nipplene kom. Orgasmen kom i forbindelse med mye teasing og kniping + at jeg var ekstremt kåt. Ellers får jeg ofte "full body orgasm". Anonymkode: 7da21...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå