AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #1 Skrevet 17. mai 2019 Før var det sex veldig sporadisk. Nå er der 2-4 ganger i uka. Noen ganger kommer han fort, helst hvis det er noen dager siden sist. De fleste gangene bruker han helt ok tid. Men noen ganger bruker han veldig lang tid. Og 3 ganger nå har vi gitt opp etter over 1t og han ikke har kommet. Dette skjer uavhengig av alkoholinntak. Men oftest hvis vi har hatt sex dagen før. Noen her som har tips til å hindre at dette skjer? Anonymkode: ba3ef...f65
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Du har jo svaret - vente noen dager mellom, savne kroppene til hverandre litt, friste hverandre så spenningen bygger seg opp. Har samme problem som kvinne, vi har sex hele tida, og jeg bruker lenger og lenger tid på orgasmene. Men om noe er i veien så vi må vente noen dager, så går det lettere igjen. Når det skjer så ofte så kan man bli litt immun, det trengs hardere stimuli, på samme måte som med vanedannende medisiner eller rus. Det er slik runkeavhenige havner i death-grip-fella (må til slutt runke så hardt at knoklene blir hvite og penisen sår, for å komme). For mye av det gode er ikke alltid godt. Anonymkode: 86519...516
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har jo svaret - vente noen dager mellom, savne kroppene til hverandre litt, friste hverandre så spenningen bygger seg opp. Har samme problem som kvinne, vi har sex hele tida, og jeg bruker lenger og lenger tid på orgasmene. Men om noe er i veien så vi må vente noen dager, så går det lettere igjen. Når det skjer så ofte så kan man bli litt immun, det trengs hardere stimuli, på samme måte som med vanedannende medisiner eller rus. Det er slik runkeavhenige havner i death-grip-fella (må til slutt runke så hardt at knoklene blir hvite og penisen sår, for å komme). For mye av det gode er ikke alltid godt. Anonymkode: 86519...516 Godt mulig det er slik. Er ikke slik selv. Jo mer sex, jo mer lyst. Og lettere kommer jeg. Anonymkode: ba3ef...f65 3
stan Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 Det som oftest hjelper for meg er å ta en liten pause. Noen ganger når vi har samleie er det som det stopper på 99 %. Det er kjempe deilig, men den siste prosenten er umulig. Da fungerer det å ta en pause, ihvertfall fra sameiet, ikke fra sexen. Ofte gir dama meg en hjelpende hånd. Egentlig opplever jeg det ikke som et problem. Vi har deilig sex, lenge.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #5 Skrevet 18. mai 2019 Tidlig om morgenen er det sjelden jeg kommer, og det plager kona mi litt siden hun ikke vil ha sex om hun vet at sjansen for at jeg kommer er liten. Men egentlig så tjener hun jo på det at jeg ikke kommer og bare kan gi henne orgasme etter orgasme. Anonymkode: 17f89...e67
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #6 Skrevet 18. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tidlig om morgenen er det sjelden jeg kommer, og det plager kona mi litt siden hun ikke vil ha sex om hun vet at sjansen for at jeg kommer er liten. Men egentlig så tjener hun jo på det at jeg ikke kommer og bare kan gi henne orgasme etter orgasme. Anonymkode: 17f89...e67 Utfordringen er vel mer at kvinner kan bli såre av 60-90 min sex.... Anonymkode: 05912...aa3 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #7 Skrevet 18. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Utfordringen er vel mer at kvinner kan bli såre av 60-90 min sex.... Anonymkode: 05912...aa3 Hvor mange minutter med penetrasjon er passe sånn stort sett? Spør for en venn 🙂 Anonymkode: eba54...a00
stan Skrevet 18. mai 2019 #8 Skrevet 18. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: gi henne orgasme etter orgasme. Mulig det. Dama mi får nok etter tredje eller fjerde orgasmen. Det er vel et godt eksempel på grensenytte. Den første er mer verdsatt enn den neste.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #9 Skrevet 18. mai 2019 34 minutter siden, stan skrev: Det som oftest hjelper for meg er å ta en liten pause. Noen ganger når vi har samleie er det som det stopper på 99 %. Det er kjempe deilig, men den siste prosenten er umulig. Da fungerer det å ta en pause, ihvertfall fra sameiet, ikke fra sexen. Ofte gir dama meg en hjelpende hånd. Egentlig opplever jeg det ikke som et problem. Vi har deilig sex, lenge. Er slik han beskriver det. Og det virker ikke til å plage han heller. Har ikke hjulet å ta en pause her, ikke så langt. Anonymkode: ba3ef...f65
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #10 Skrevet 18. mai 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Før var det sex veldig sporadisk. Nå er der 2-4 ganger i uka. Noen ganger kommer han fort, helst hvis det er noen dager siden sist. De fleste gangene bruker han helt ok tid. Men noen ganger bruker han veldig lang tid. Og 3 ganger nå har vi gitt opp etter over 1t og han ikke har kommet. Dette skjer uavhengig av alkoholinntak. Men oftest hvis vi har hatt sex dagen før. Noen her som har tips til å hindre at dette skjer? Anonymkode: ba3ef...f65 Du må suge Anonymkode: f70a3...0b3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #11 Skrevet 18. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må suge Anonymkode: f70a3...0b3 Gjør det og 😉 Anonymkode: ba3ef...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå