AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #1 Skrevet 17. mai 2019 Jeg har sluttet på isotretonin i august 2017. Huden har holdt seg helt kvisefri, men dessverre er den fremdeles veldig tørr. Det er selvsagt ikke så ille som da jeg gikk på kuren, da kunne jeg bare glemme å bruke sminke på huden. Men jeg er nesten der nå at jeg ikke kan bruke noen form for foundation, fordi den enten suger den opp, eller huden begynner å flasse. Huden er også rød, så jeg skulle gjerne dempet det noe med sminke. Jeg har prøvd to ulike foundations, som begge er veldig fuktighetsgivende, mer som en cc- eller bb-krem. Dette er min hudpleie-rutine nå: 1) Oljerens. Ikke hver dag, kanskje annenhver dag 1 gang om dagen. 2) Ansiktsolje. Den begynner å bli tom, så gjerne tips om gode oljer. 3) Clinique 72 hour surge krem. Jeg føler den gir mye fukt, men ikke nok! Jeg har tidligere brukt A-derma for ansiktet. 4) Av og til Floral fra Decleor. Jeg prøver å ikke gjøre for mye med huden, samtidig som jeg må tilføre fuktighetskrem mer enn morgen og kveld. Huden hverken klør eller svir, men den kan flasse lett og den føles aldri fuktet! Jeg vil jo gjerne eksfoliere også, men hva er det som er mildt nok for huden min? Nå begynner jeg å bli litt desperat. Jeg har sett på produkter fra Exuviance, som denne: https://www.blush.no/product/878650/ansiktspleie/dagkrem/exuviance-age-reverse-hydrafirm?offerId=KOMPLETT-331-878650 Men til den prisen vil jeg gjerne vite at det er en god krem. Noen som har erfaringer? Anonymkode: 25e84...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå