Lisa-Marie Skrevet 17. mai 2019 #1 Del Skrevet 17. mai 2019 Hei. Vi skal leie leilighet for første gang, istedenfor charter-tur. Og har funnet noen fine i Nerja, nord for Malaga. Derfor lurer jeg på om noen har litt tips til hva vi kan se/gjøre/"et must å besøke" i Nerja-området. Siden vi kikker på leiligheter så er tenkte vi at det var lurt å leie bil slik at vi kunne komme oss enkelt til og fra leiligheten, og dra et tur til Marbella og Gibraltar. Men etter å ha lest på diverse firmaer blir jeg litt skremt av skjulte avgifter og at folk blir belastet flere tusen for ingenting. Mange av selskapene som tilbyr biler til 800-1500kr uka har også depositum på 10-15 tusen kroner, som de holder igjen når man henter bilen. Jeg prøver også å se om noen av forsikringene/kredittkortet mitt dekker leiebil-egenandel, leste at det var lurt å ha. Noen som kan anbefale et sted å leie bil? Helst hente på malaga flyplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #2 Del Skrevet 18. mai 2019 Kan ikke hjelpe, jeg trodde det var normalt å dra til et sted fordi man var interessert i det som finnes/skjer der. Anonymkode: 68733...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vilje* Skrevet 19. mai 2019 #3 Del Skrevet 19. mai 2019 Leier dere bil må dere dra til Granada og se Alhambra festning. Leide leilighet i Nerja selv for noen år siden og leide bil. Leide av et billigselskap som lå litt utenfor flyplassen, kan ikke huske at vi hadde noe problem med depositum eller annet. Skulle jeg leid igjen ville jeg brukt Hertz eller Avis som er inne på flyplassen så man slapp å bruke ekstra tid på å komme seg til bilutleieren. Har brukt Hertz flere steder i Europa og aldri hatt problemer med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå