Gjest Klorine Skrevet 25. april 2005 #1 Del Skrevet 25. april 2005 Hvordan organiserte du konfirmasjone til ungen din? Vet ikke om vi har tenkt på alt, noen god råd? Vanlig med taler og sanger eller? Hvor mange kaker til 20 stk?Tips til dessert og forrett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #2 Del Skrevet 26. april 2005 Skal selv ha konfirmasjon, men er visst dårlig på planlegging :oops: Forrett og dessert avhenger av hva du serverer til middag. I den forrige konfirmasjonen jeg holdt så hadde vi hjemmelaget fruktsalat med is/krem. I år blir vi ca. 15 stk og jeg skal ha koldtbord. Av kaker så blir det tre stykker: marsipankake (kjøpes ferdig), Dajm iskake og så en "finere" sjokoladekake. Da vet jeg at alle gjestene finner noe de liker. Vi skal ikke ha sanger, men har bedt pappa'n skrive en tale. Jeg vet at jeg ikke kan holde tale for jeg er alt for lettrørt og da vil tårene bare trille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå