AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #1 Skrevet 17. mai 2019 https://www.seher.no/kongelig/sjamanen-avslorer---var-i-et-forhold-med-en-mann/71090548 Durek Verrett vil derimot ikke ha noen merkelapper på seksualiteten sin. Plager det deg? Tror du prinsessen har blitt "lurt"? Anonymkode: 14310...648
Gjest O.G. Skrevet 17. mai 2019 #2 Skrevet 17. mai 2019 Nei, det her bryr jeg meg ingenting om, jeg finner de to der totalt uinspirerende.
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 17. mai 2019 #3 Skrevet 17. mai 2019 Jeg elsker alle uansett kjønn. Det er arrogant å mene at vår kjærlighet kan begrenses til kjønn, det er arrogant å mene at vår kjærlighet ikke er ekte. Så mange sjalu stemmer, de er imot oss. De ser ikke sannheten, de er ikke i kontakt med seg selv. De er ikke i kontakt med livet etter døden, med sin spirituelle selv. Moderne mennesker er ikke i kontakt med sine selv, de lider under å søke det materialistiske. Osv. Jeg tenker jeg kunne vært en spirituell leder
Hedy Lamarr Skrevet 17. mai 2019 #4 Skrevet 17. mai 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.seher.no/kongelig/sjamanen-avslorer---var-i-et-forhold-med-en-mann/71090548 Durek Verrett vil derimot ikke ha noen merkelapper på seksualiteten sin. Plager det deg? Tror du prinsessen har blitt "lurt"? Anonymkode: 14310...648 Han er vel bifil da. Plages ikke av det. Shaman-greiene derimot, der trenger jeg solide, vitenskapelige bevis før jeg tror på ham. Og det vet vi jo alle at han ikke kan komme med. Og nei, ankedotiske "bevis" teller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #5 Skrevet 17. mai 2019 Andre folks seksualitet plager meg ikke nei. Anonymkode: 6eecb...702 2
TrekStar Skrevet 17. mai 2019 #6 Skrevet 17. mai 2019 Jeg synes han var veldig femi, når han var tilstede på tv2 intervjuet for noen dager siden. Ble ikke veldig overrasket over at han tidligere hadde et forhold til en mann. Dere kan se intervjuet selv, og legg merke til kroppspråket og talemåten. Har ellers ingenting imot homofile eller bifile, så det er sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå