AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #1 Skrevet 17. mai 2019 Synes det bare er så vanskelig med med kjæresten til søsteren min. Vi har så forskjellige syn på ting, og får litt angst av å være med ham og min søster. Han kan være ganske rasistisk av seg, forvente at kvinner rydder opp etter middager, og kan være nedlatende mot søsteren min. Føler jeg har uttrykt min mening om det før, men vil ikke krangle eller si noe på det hver gang. Så kjenner jeg at jeg blir litt sint når han holder på sånn, men så får jeg litt angst av det og. Sier ingenting, føler jeg ikke har noe med det. Men er glad i søsteren min, og vil besøke henne. Bare er så vanskelig synes jeg. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det. Anonymkode: e31c2...2b0
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Inviter søster hjem til deg Anonymkode: ac528...717 2
ViljaH Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 Forventer han at menn skal jobbe og forsørge familien og da? Eller at han skal ha alle fordeler og ingen bakdeler med gammeldagse kjønnsroller? Inviter søsteren din til deg på jenteting. Strikkekveld, jentekveld osv osv kaller du det. Om hun lurer, så si at du og hennes samboer ikke har kjempegod personkjemi, men du vil være med henne, så de fleste ganger ønsker du å treffes bare dere to. Og noen ganger alle.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 Vær uenig. Argumenter. Gi faen-mentaliteten får du med årene uansett og da vil du angre hvis du ikke var tydelig fra dag én. Anonymkode: cae75...4a8 1
Gjest tranedatter Skrevet 18. mai 2019 #5 Skrevet 18. mai 2019 Hadde nok sagt ifra i begynnelsen... og invitert søster uten kjæresten så mye som mulig. Hva sier din søster da? Synes hun han har rett?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #6 Skrevet 18. mai 2019 Får angst av mennesker som har andre meninger... Hva blir det neste? Anonymkode: 8a9a0...a01
Gjest WhisperingWind Skrevet 18. mai 2019 #7 Skrevet 18. mai 2019 Hadde han ytret noe rasistisk eller sagt at kvinners jobb er å rydde hadde jeg satt han kraftig på plass. Virker mer som om du er konfliktsky og heller lar han overkjøre deg. Begynn å si dine egne meninger. Føles mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå