Thyra Skrevet 18. mai 2019 #41 Skrevet 18. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Oversminket, håret løst, solbriller, feil øredobber, sko m.m. Jeg synes det er greit at folk som ikke har peiling på dette, blir tilsnakket. Anonymkode: daeee...02c Du synes det er greit at folk skal få tilsnakk for å beskytte øynene sine med solbriller?!? 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #42 Skrevet 18. mai 2019 Klassiske, tidløse solbriller kan jeg ikke se er et problem til bunad. Det ser ikke særlig bra ut med en mysende person med lidende ansiktsuttrykk i bunad heller. Oversminket til bunad ser ikke bra ut, det bør være diskret, naturlig sminke. Store, trashy vesker er ikke pent. Gode bunadssko er selvsagt penere enn hvite joggesko, og sannsynligvis nesten like gode for foten. Anonymkode: 4fe05...846
Gjest Blondie65 Skrevet 18. mai 2019 #43 Skrevet 18. mai 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sløyfe som jeg bruker til bunaden min, den er hjemmelaget, og ikke en av disse masseproduserte greiene du får kjøpt over alt. Jeg har hatt den siden før jeg fikk bunaden min, og kommer ikke til å slutte å bruke den bare fordi en eller annen person på internet har et problem med det.. Jeg fester sløyfen på Capen til bunaden min, og der henger den helt fint, uten å forstyrre mønsteret som er på bunaden ellers. Har noen et problem med det, så er det faktisk noe de får takle selv, det er ikke mitt problem at du ikke takler at andre bruker sløyfe på bunaden sin. Anonymkode: 1ef61...ca7 Dette er ikke mitt påfunn, og ikke ville jeg snakket til deg heller. Flere som faktisk mener det samme. Det er også vesens forskjell på å feste den på cape og på selve bunaden. Og forøvrig synes jeg du skal gå med det du føler deg vel med, men jeg må få lov å ha min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå