Nella Skrevet 25. april 2005 #1 Skrevet 25. april 2005 Ja, det måtte jo komme Så de hadde fått de to nye pizzaene på rema istad. Da er det vel dukket for timevis med irriterende "pizzavalg" reklame For at begge to skal komme for å bli..... Det var tomat og pølse på den ene og taco på den andre. For nå skal mild taco trekkes tilbake. Er det noen som har smakt noen av de to variantene og var de noe bedre eller værre enn vanlig grandiosa?
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #2 Skrevet 25. april 2005 Mener jeg leste et sted at det skal settes opp en "valgbod" på Karl Johan i August/September. Dersom det er riktig skal det bli festlig å se om tilstømningen blir større til denne enn til de vanlige valgbodene som også kommer til å være der da. Forøvrig lager jeg min pizza selv, så om den ene er bedre enn den andre har jeg nok ikke noen formening om.
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #3 Skrevet 26. april 2005 Var hvertfall bra at de trekker mild taco tilbake. Den var bare ekkel. Kjenner jeg meg selv rett må jeg vel prøve de nye variantene. Selv om ingen av dem egentlig høres spesielt fristende ut. Men må liksom bare prøve. Prøvde den nye toro pizzaen i helgen. De pakkene hvor en får to bunner + saus. Det ble ordentlig nam det - og så fort det gikk da! Den kommer jeg nok helt sikkert til å kjøpe igjen
Nella Skrevet 26. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2005 Mild taco er ikke god nei. Får vel få prøvd begge de nye selv om en hjemmelagd pizza alltid er best. Kanskje det blir toro sin da? Har ikke helt troa på den for den bunn ser litt kjip ut, men kanskje verdt en test. Er det tillfelle med den valgboden så blir nok den den mest besøkte ja.
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #5 Skrevet 26. april 2005 Hmm ja. Bunnen ser egentlig ikke noe særlig ut, ligner litt på en sånn tortilla lefse. Men med masse digg oppå smakte det ganske så bra. Et veldig bra alternativ når en har lyst på pizza, men ikke har tid til å lage hjemmelaget.
Gjest happyending Skrevet 26. april 2005 #6 Skrevet 26. april 2005 jammen, de kan ikke bare ta vekk mild taco-pizzaen.. Da blir jeg leiemeg.. Det er den beste pizzaen i verden jo...
Cupcake Skrevet 28. april 2005 #7 Skrevet 28. april 2005 Synes også Mild Taco pizzaen er god. Kanskje den vanlige Taco varianten er bedre? Den er sikkert sterkere. Har kjøpt Pølse & Tomat pizzaen, og den skal testes snart. :-)
Nella Skrevet 28. april 2005 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2005 Stod at den taco skulle ha litt mer smak så kanskje den er bedre. Si ifra når pølse og tomat er testa så får vi en dom
Nella Skrevet 29. april 2005 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2005 For utålmodig så vi har testa pølse og tomat hjemme her. Syns den var god, og bedre de andre igrunn. Da er det kun taco igjen å teste Er jo mest glad i hjemmelagd, men må liksom bare teste alt nytt jeg finner i butikken om det er ting jeg kan se jeg kan like Sambo bare rister på hodet noen ganger og er med på smakinga Men han tells ikke for han er altetende.
Smørblomsten Skrevet 30. april 2005 #10 Skrevet 30. april 2005 Pølse og tomat spiser jeg NÅ, og den er faktisk god!
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #11 Skrevet 30. april 2005 Likte begge to kjempegodt jeg! I Grandiosa! K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå