Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

gjør man det ved å føre ønsket sum inn slik man betaler til kortet? Dette teller da som egne penger sant? 
Og så husker jeg ikke hvor lang tid det har pleid å ta før de fører inn nytt beløp på kortet. 
Det gjelder norwegian kortet

Anonymkode: 7d2a0...c76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt poenget med å overføre penger til kredittkortet ? Hvis du har penger disponibelt, hvorfor bruker du ikke bare de på vanlig måte, og lar kredittkortet ligge ?

Anonymkode: 19b97...3a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke helt poenget med å overføre penger til kredittkortet ? Hvis du har penger disponibelt, hvorfor bruker du ikke bare de på vanlig måte, og lar kredittkortet ligge ?

opptjene poeng

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

opptjene poeng

Får man ikke poeng når man bruker Norwegian-kortet? Ikke avhengig av hvor mye penger man har på det. Bare betal regningene hver måned og bruk kortet vanlig. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Linaria skrev:

Får man ikke poeng når man bruker Norwegian-kortet? Ikke avhengig av hvor mye penger man har på det. Bare betal regningene hver måned og bruk kortet vanlig. 

du misforstår. Jeg betaler alltid i tide, og jo man får poeng når man bruker det. men jeg skal kjøpe noe til 12.000 og sperren er 10.000 i kreditt 😛 jeg har mer enn dette på konto, men ustabil inntekt er årsaken til sperren. 
Jeg skal snart fly derfor vil ejg ha disse ekstra poengene til å betale med. derfor lurer jeg på om man kan overføre pengene på kredittkort.

Gjest Linaria
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

du misforstår. Jeg betaler alltid i tide, og jo man får poeng når man bruker det. men jeg skal kjøpe noe til 12.000 og sperren er 10.000 i kreditt 😛 jeg har mer enn dette på konto, men ustabil inntekt er årsaken til sperren. 
Jeg skal snart fly derfor vil ejg ha disse ekstra poengene til å betale med. derfor lurer jeg på om man kan overføre pengene på kredittkort.

Ah, da skjønner jeg. Har dessverre ikke hørt om noe sånt. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det skal gå bra. Jeg klarte å kløne det til så jeg betalte inn for mye på et av mine to MasterCard for et par år siden. Jeg slapp å betale noe på de to neste fakturaene, for å si det sånn :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort dette før. Bruk KID og kontoret ved betaling så funker det fint. 

Anonymkode: ffaff...d8b

AnonymBruker
Skrevet

men hvis jeg gjør det nå, vil det bli overført innen i morgen da? eller skjer dette bare på ukedager?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger poeng for å fly ? Disse 2000 du "mangler" utgjør  20 poeng = 20 kroner. Mye styr for 20 kroner.

• Liker 2
Skrevet

Du får ikke poeng når du bruker egne penger. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

men hvis jeg gjør det nå, vil det bli overført innen i morgen da? eller skjer dette bare på ukedager?

Det skjer kun på ukedager....så det hjelper ikke å gjøre det i helga.

Anonymkode: ca502...74b

Skrevet
9 timer siden, Lema skrev:

Du får ikke poeng når du bruker egne penger. 

Har de endret vilkårene i år? I høst fikk du det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...