Gå til innhold

Elizabeth (29) spiste en bagel før fødselen – ble fratatt babyen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det standard å drugteste gravide i USA? 

AnonymBruker
Skrevet

Huff da. Trist start for mor og barn. 

Anonymkode: 62f2f...245

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjedde her å.  Spiste en baguette med valmuefrø og skulle levere prøve rett etterpå. Blei sendt en bekymringsmelding på alkoholbruk hos meg.  Så meldte meg frivillig til å ta rusprøver tre ganger i uken.  Den siste uken med rusprøver så slo det inn på akkurat det samme som hos denne moren. Det tok fire måneder å overbevise barnevernet, men de mistenkte meg for å være rusmisbruker uansett hva leger og de som tok prøvene sa. Skummelt, så jeg spiser ikke valmuefrø lenger. 

Blir samme som han som blåste rødt hos politi fordi han nettopp hadde spist en bolle. Dette så politiet og de lot han blåse en gang til noen minutter etterpå. Da blåste han grønt. 

Anonymkode: 7a4e5...ab9

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjedde her å.  Spiste en baguette med valmuefrø og skulle levere prøve rett etterpå. Blei sendt en bekymringsmelding på alkoholbruk hos meg.  Så meldte meg frivillig til å ta rusprøver tre ganger i uken.  Den siste uken med rusprøver så slo det inn på akkurat det samme som hos denne moren. Det tok fire måneder å overbevise barnevernet, men de mistenkte meg for å være rusmisbruker uansett hva leger og de som tok prøvene sa. Skummelt, så jeg spiser ikke valmuefrø lenger. 

Blir samme som han som blåste rødt hos politi fordi han nettopp hadde spist en bolle. Dette så politiet og de lot han blåse en gang til noen minutter etterpå. Da blåste han grønt. 

Anonymkode: 7a4e5...ab9

Alkohol i bolle, eller slår gjæren ut på prøven? 

Anonymkode: 32ea8...b03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...