AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #1 Skrevet 17. mai 2019 Jeg har vonde minner fra barndommen og sliter psykisk i dag. Jeg har vært utenlands (Danmark og Sverige) de siste fire årene fordi jeg synes det blir for mye styr og folkemengder ute på 17. mai. Jeg er bosatt i Oslo med samboer og har et barn som er under tre år. I år er jeg hjemme med barnet mitt, mens samboeren er på jobb. Jeg kjenner på mange triste tanker og følelser, og dette er slett ingen gledens dag. Normal mat og ingen penklær på. Håper dog det endrer seg når barnet mitt vokser opp. Jeg er tross alt optimist 😁. Er det flere som enten trekker seg tilbake hjemme, eller som velger å tilbringe dagen utenlands? Fortell gjerne om hvorfor det har blitt slik. Anonymkode: e645f...fb6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #2 Skrevet 17. mai 2019 Jeg er ute i skogen på 17.mai og koser meg jeg! Har tilbud om å være med familien men pga. de yngste tilbringes dagen på skolen, noe jeg ikke orker. Venner er ofte i byen på denne dagen, noe jeg heller ikke orker. Årsaken? Massiv mobbing i skoleårene og omsorgssvikt som igjen har ført til PTSD som igjen fører til vansker med store folkemengder osv., osv., osv. Anonymkode: ac871...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vonde minner fra barndommen og sliter psykisk i dag. Jeg har vært utenlands (Danmark og Sverige) de siste fire årene fordi jeg synes det blir for mye styr og folkemengder ute på 17. mai. Jeg er bosatt i Oslo med samboer og har et barn som er under tre år. I år er jeg hjemme med barnet mitt, mens samboeren er på jobb. Jeg kjenner på mange triste tanker og følelser, og dette er slett ingen gledens dag. Normal mat og ingen penklær på. Håper dog det endrer seg når barnet mitt vokser opp. Jeg er tross alt optimist 😁. Er det flere som enten trekker seg tilbake hjemme, eller som velger å tilbringe dagen utenlands? Fortell gjerne om hvorfor det har blitt slik. Anonymkode: e645f...fb6 Jeg håper du får hjelp i forhold til dette. Spesielt viktig i forhold til barnet ditt. Anonymkode: bb4a4...498
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 Dette får du jobbe med, så at du ikke gir ungen din dårlige minner om 17.mai. Anonymkode: d8da7...68b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #5 Skrevet 18. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette får du jobbe med, så at du ikke gir ungen din dårlige minner om 17.mai. Anonymkode: d8da7...68b Les gjerne mitt innlegg en gang til.. Det er akkurat det jeg nevner. Jeg er optimist og vil endre holdningen min. Anonymkode: e645f...fb6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #6 Skrevet 18. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper du får hjelp i forhold til dette. Spesielt viktig i forhold til barnet ditt. Anonymkode: bb4a4...498 Takk! Jeg venter på psykologhjelp. Anonymkode: e645f...fb6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #7 Skrevet 18. mai 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ute i skogen på 17.mai og koser meg jeg! Har tilbud om å være med familien men pga. de yngste tilbringes dagen på skolen, noe jeg ikke orker. Venner er ofte i byen på denne dagen, noe jeg heller ikke orker. Årsaken? Massiv mobbing i skoleårene og omsorgssvikt som igjen har ført til PTSD som igjen fører til vansker med store folkemengder osv., osv., osv. Anonymkode: ac871...fc6 Takk for at du deler! Jeg tilbringer mye tid i skog og mark selv. Det er godt å være ute i naturen. Anonymkode: e645f...fb6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #8 Skrevet 18. mai 2019 Jeg og samboer holder oss hjemme på 17. Mai. Vi satt ute å koste oss i sola, så på serie i joggebukse og bare slappet av. Dro på familiemiddag senere på dagen. Vi orker ikke alt oppstyret. Blir sliten bare av å se på feiringa i Oslo på TV 🙈 at folk gidder! Anonymkode: e9959...434
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #9 Skrevet 18. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Jeg venter på psykologhjelp. Anonymkode: e645f...fb6 👍 ikke ment frekt fra min side. Jeg har selv slitt endel og jobbet hard for ikke å overføre mine greier til barna! Det at du et bevist på det er en god start! Anonymkode: bb4a4...498
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #10 Skrevet 18. mai 2019 Godt du venter på hjelp. Håper du kommer deg ut på 17 mai når barnet begynner på skolen. Så barnet får gode opplevelser på denne dagen. Hvis ikke tar vel pappaen barnet med seg ut?! Anonymkode: 0fa3f...c19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå