Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #1 Skrevet 25. april 2005 gikk inn på skatteetaten,no hvor det står "i år kan alle levere selvangivelsen på nett" jeg klikket inn der det stod "klikk her" og skrev inn pina og fødselsnr og levere uten endringer... derav trodde jeg den var levert.. men nederst på siden står det noe om altinn ikke tilsvarer levering osv..skjønte detikke helt... har jeg ikke levert jeg da???? forresten nå funker ikke den siden...
Gjest Madeline Skrevet 26. april 2005 #2 Skrevet 26. april 2005 Gå inn på skatteetaten igjen og lever den en gang til hvis du er usikker. Du har flere koder du kan bruke. Hak av for at du vil ha bekreftelse på levert selvangivelse på e-post. Denne e-posten tar du vare på i tilfelle det skulle bli noe krøll senere.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #3 Skrevet 26. april 2005 hva om man leverer flere ganger oppå hverandre da? si at jeg fikk levert første gangen, men så gjør jeg dt en gang til?? ja jeg fikk en bekreftelse på email også ja...som jeg klarte å slette...dumme meg..
Gjest Madeline Skrevet 26. april 2005 #4 Skrevet 26. april 2005 I og med at du må bruke en ny kode hver gang du skal levere så er ikke det noe problem.
Grooo Skrevet 26. april 2005 #5 Skrevet 26. april 2005 Det står jo der at man kan gå inn og rette og endre flere ganger helt til fristen går ut. Siste endring gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå