Gå til innhold

Er det  lett å sy inn (eller endre på andre måter) en slik kjole et par størrelser ned? Eller er det andre måter jeg kan få den til å passe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det  lett å sy inn (eller endre på andre måter) en slik kjole et par størrelser ned? Eller er det andre måter jeg kan få den til å passe på? Det ser ut til at den har knytting i den ene siden. Må jeg flytte det ene knyttebåndet da? Blir det kanskje feil foran i brystet, om jeg flytter knyttebåndet slik at kjolen blir mindre rundt bysten og rundt brystkassen og midjen?

XXXL-107888812MULTI.jpg?context=bWFzdGVyXXXL-107888812MULTI-2.jpg?context=bWFzdGhttps://indiska.com/no/Mote/Kjoler/PIXIE/p/107888812MULTI?size=XL

Anonymkode: 42458...eda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville du gjort det for å få denne til å passe når den er 2 str for stor? Skal jeg bare ha på et belte?

AnonymBruker
Skrevet

Blir tricky å sy den inn. Kan du ikke bytte den?

Anonymkode: 45fea...02b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir tricky å sy den inn. Kan du ikke bytte den?

Takk for svar og råd! :) Det var en god ide å bytte den, men de har den ikke i andre størrelser. Og jeg ønsker så gjerne å få den til  å passe.

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar og råd! :) Det var en god ide å bytte den, men de har den ikke i andre størrelser. Og jeg ønsker så gjerne å få den til  å passe.

Det er det dumme med å handle på nett. Ikke alltid det passer. Eneste rådet er å ha belte i livet. Tror kjolen bare blir rar om du syr den inn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det dumme med å handle på nett. Ikke alltid det passer. Eneste rådet er å ha belte i livet. Tror kjolen bare blir rar om du syr den inn.

Takk for råd! :) Da prøver jeg med belte før jeg eventuelt gjør noe med kjolen :)  Det kom noen råd i denne tråden også https://forum.kvinneguiden.no/topic/1278526-dere-som-syr 😊 er-det -lett-å-sy-inn-eller-endre-på-andre-måter-en-slik-kjole-et-par-størrelser-ned-eller-er-det-andre-måter-jeg-kan-få/?tab=comments#comment-23427511

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...