Gå til innhold

Joggesko og alder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart du kan gå med de :) 

Anonymkode: 954a4...c59

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De kan du bare gå med!

Anonymkode: 948a7...e34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, 46 år. Kan jeg bruke disse joggeskoene, eller passer de bedre for den yngre generasjonen ?

https://www.zalando.no/fila-orbit-zeppa-joggesko-1fi11a005-a11.html

Anonymkode: 51f4e...d84

Du er 46 år og må spørre om du kan gå med et par sko du liker? :blink:

Liker du skoene? Ja da kjøper du dem og bruker dem.

Case closed.

Anonymkode: e1510...2e0

• Liker 6
Skrevet

Jeg er 48 og går med akkurat det jeg vil 😉

Fine sko!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, disse er det kun fjortisene som går med. Jeg er 29 og ville aldri gått med disse. Skoene ser greit nok ut- men de er nå en hype for ungdommen og da ser det bare litt rart ut når voksne damer går med de samme 

Anonymkode: bcdd1...55c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, disse er det kun fjortisene som går med. Jeg er 29 og ville aldri gått med disse. Skoene ser greit nok ut- men de er nå en hype for ungdommen og da ser det bare litt rart ut når voksne damer går med de samme 

Du må slenge inn sko som i din verden er lovlige for 46 år gamle kjerringer å gå med.

Kan ikke bare komme her og si Nei.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må slenge inn sko som i din verden er lovlige for 46 år gamle kjerringer å gå med.

Kan ikke bare komme her og si Nei.

Alle joggesko som ikke er en stor hype blant ungdommen, som vil si 99% av alle andre joggesko. Ungdommen går med samme sko alle sammen 😄

AnonymBruker
Skrevet

Voksne og ungdom går jo nesten likt kledd om dagen. Kjør på! 

Anonymkode: c1546...612

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voksne og ungdom går jo nesten likt kledd om dagen. Kjør på! 

Anonymkode: c1546...612

De voksne bloggerne ja- men ikke vanlige kvinner 😄 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det jeg også tenkte. Spesielt siden barna mine er tenåringer og de og vennene har sånne sko... vil ikke være den «krampe-ungdommelige» mora liksom. 

• Liker 1
Skrevet

Alle kan selvfølgelig gå med hva slags skotøy og klesdrakt de måtte ønske, men ikke alt passer sammen . For eksempel passer ikke joggesko til det man kaller pent antrekk.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De voksne bloggerne ja- men ikke vanlige kvinner 😄 

Så vanlige kvinner ser ut som takras og har ingen egen smak - Gud forby at de likte trender..? :klo:

Jeg tror nok ikke du er så «vanlig» som du tror. Og heller ei så voksen som du tror.  (Bloggere er også helt vanlige mennesker, altså. - skjerpings!)

Anonymkode: cc18b...fe7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er 46 år og må spørre om du kan gå med et par sko du liker? :blink:

Ja - jeg forstår jo at jeg KAN bruke de. Men jeg lurer på om det er passende til min alder. Det er noen klær som passer best på tenåringer/ungdommer, og jeg vil ikke se ut som jeg prøver å være mye yngre enn jeg er. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan du gå med akkurat det du vil- det re et fritt land :) spørsmålet er jo hvordan du ønsker å fremstå til andre

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Alle kan selvfølgelig gå med hva slags skotøy og klesdrakt de måtte ønske, men ikke alt passer sammen . For eksempel passer ikke joggesko til det man kaller pent antrekk.

Akkurat det bryr jeg meg ikke om. Jeg kombinerer klær og sko som jeg vil. Men jeg vil ikke se ut som en wannabe-ungdom som pusher femti, liksom. 

Litt som hettegenser, caps og saggebukse på en mann på samme alder. Jeg vil ikke være i den kategorien. Og derfor spør jeg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Arabella skrev:

Så alle med liktorn, fotvondt, kneproblemer, feilstilling i hoftene, fødselsskader, ryggproblemer eller annet normalt som 99% av folk over 35 sliter med har to valg:

1. Sitte inne og sture på 17. Mai

2. Pine seg gjennom toget i pensko (eller gå i joggedress og joggesko i toget)

og ikke 

3. Ta ansvar for egen helse og alltid, selv i fine lag, gå i joggesko med ordentlig demping?

Ikke rart folk flest har mye leddvondt i Norge. Vi tar rett og slett ikke egen helse på alvor...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan du gå med akkurat det du vil- det re et fritt land :) spørsmålet er jo hvordan du ønsker å fremstå til andre

Ja, nemlig. Så hvordan framstår jeg med disse skoene? Jeg ser ikke ut som en ungdom, snarere en relativt middels 46-åring - rynker og grått hår og ekstra kilo osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det bryr jeg meg ikke om. Jeg kombinerer klær og sko som jeg vil. Men jeg vil ikke se ut som en wannabe-ungdom som pusher femti, liksom. 

Litt som hettegenser, caps og saggebukse på en mann på samme alder. Jeg vil ikke være i den kategorien. Og derfor spør jeg. 

Jojo. Men vi andre vil på liv og død ikke være i kategorien mennesker som er så fordømmende at vi tenker mannfolk på 60 med hettegenser absolutt skal inn i noen wannabe-kategori (mobbing er ugreit, selv når du er 46, Ts!) så kanskje bruke mer tid på egne holdninger og mindre tid på skovalg. 

Jeg tenker at folk som dømmer mannfolk i hettegensere er ... for å si det med dine ord: loosers.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i midten av 40-årene, og går nesten utelukkende i sneakers. Kun på fest har jeg høye hæler i noen timer. Jeg har rundt 12 par i varierende farger og stiler. Føttene mine har aldri hatt det så godt kontra når jeg presset dem inn i trange motesko fordi det var det som var "passende".

Anonymkode: d0ba2...fb8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...