Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfart at dette går bra/dårlig selv om man har vært redd for at det kan få negative konsekvenser?

Anonymkode: 56b56...c48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ting som er utenfor stillingsbeskrivelsen, eller tydelig mer/annerledes enn det de med tilsvarende jobb har går det bra å si nei til. Dersom du sier ja kan du kanskje be om høyere lønn?

Anonymkode: 634d8...03f

AnonymBruker
Skrevet

I enkelte bransjer er det ikke mulig, da skal du hoppe når arbeidsgiver sier hopp, selv om det innebærer at du jobber 16 timer i døgnet. Velkommen til det moderne arbeidslivet. Men Erna Solberg sier jo det er så "fleksibelt",. 

Anonymkode: f614d...20d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å si at det går fint, men at det da trolig vil gått over arbeidsoppgaver x, y og z. Kan vi se på hva jeg skal prioritere sammen?

Anonymkode: c96db...aa0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker «prioriteringstaktikken», hvis jeg blir bedt om flere arbeidsoppgaver enn det som er mulig. 

«Ja, jeg kan godt gjøre den oppgaven, men da kommer jeg ikke til å rekke *annen oppgave*» eller «ja, men da er det ikke sikkert jeg rekker det andre».   Hos oss er alle inneforstått med at sjefen prioriteter, og jeg gir sjefen valgmuligheter, rett og slett. Har vært utbrent på grunn av jobbstress, og jeg har måtte lære meg å sette grenser. Klarte det ikke før...

Anonymkode: 1119f...e1b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker «prioriteringstaktikken», hvis jeg blir bedt om flere arbeidsoppgaver enn det som er mulig. 

«Ja, jeg kan godt gjøre den oppgaven, men da kommer jeg ikke til å rekke *annen oppgave*» eller «ja, men da er det ikke sikkert jeg rekker det andre».   Hos oss er alle inneforstått med at sjefen prioriteter, og jeg gir sjefen valgmuligheter, rett og slett. Har vært utbrent på grunn av jobbstress, og jeg har måtte lære meg å sette grenser. Klarte det ikke før...

Anonymkode: 1119f...e1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...