AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #21 Skrevet 17. mai 2019 Jeg har ergobaby adapt og den er ihvertfall veldig lett å ta på selv raskt. Bruker den både i kryss og med stropp bak. Anonymkode: a1850...006
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #22 Skrevet 18. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ergobaby adapt og den er ihvertfall veldig lett å ta på selv raskt. Bruker den både i kryss og med stropp bak. Anonymkode: a1850...006 Men er den sval?:) Anonymkode: ae8ef...6cc
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #23 Skrevet 18. mai 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor i landet holder du til? Søk på bæretreff eller bæregruppe + stedsnavn så finner du nok noe på Facebook Jeg hadde også kjøpt ergobaby først, men etter et par treff solgte jeg den og byttet til en sele som passet oss bedre. Anonymkode: 3d8df...f4b Bor i Bergen. Anonymkode: ae8ef...6cc
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #24 Skrevet 18. mai 2019 Jeg liker også Angelpack. Vi brukte den fra 6 uker, og gjennom den varme sommeren i fjor. Den er liten og lett, og grei å frakte med seg uten baby i også. Den passer både til mannen, som er stor og bred, og meg som er liten og tynn. Men jeg ville prøvd sele først, samme hvilken det blir Jeg holdt på å kjøpe en Ergobaby på nett ut i fra anbefalinger, men vet nå i ettertid at den ikke passer til min kropp. Anonymkode: 78789...e27
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #25 Skrevet 18. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker også Angelpack. Vi brukte den fra 6 uker, og gjennom den varme sommeren i fjor. Den er liten og lett, og grei å frakte med seg uten baby i også. Den passer både til mannen, som er stor og bred, og meg som er liten og tynn. Men jeg ville prøvd sele først, samme hvilken det blir Jeg holdt på å kjøpe en Ergobaby på nett ut i fra anbefalinger, men vet nå i ettertid at den ikke passer til min kropp. Anonymkode: 78789...e27 Kan barnet sitte alle retninger i denne? Og selges den i noen fysisk butikk? Anonymkode: ae8ef...6cc
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #26 Skrevet 18. mai 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det nyfødtinnlegg i denne?:) og hvordan lukkes den? Er d lett om ingen kan hjelpe? Anonymkode: ae8ef...6cc Ikke nyfødtinnlegg, den tilpasses med knapper og borrelås 😊 Litt knotete med klipsen bak skuldrene de første gangene, men etter et par ganger går det lett alene! Anonymkode: c8636...be5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #27 Skrevet 18. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bor i Bergen. Anonymkode: ae8ef...6cc Søk på Bergen bæretreff på face, så finner du oss :). Da får du prøvd mye rart, og kan kjøpe når du vet hva du foretrekker. Du har også Bergen bærebibliotek, hvor du kan leie utstyr til en symbolsk sum, og prøve på den måten. Hun som drifter det er veldig hyggelig, og lar deg sikkert plukke på en del forskjellig før du bestemmer deg får å låne. Bæring er helt fantastisk når du finner bæretøy som både du og babyen trives med. Men ganske frustrerende hvis en av dere ikke liker utstyret. Så vi kan anbefale alt vi vil, men passer det ikke ditt barn og din kropp, blir det ikke brukt. Anonymkode: 3d8df...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #28 Skrevet 18. mai 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk på Bergen bæretreff på face, så finner du oss :). Da får du prøvd mye rart, og kan kjøpe når du vet hva du foretrekker. Du har også Bergen bærebibliotek, hvor du kan leie utstyr til en symbolsk sum, og prøve på den måten. Hun som drifter det er veldig hyggelig, og lar deg sikkert plukke på en del forskjellig før du bestemmer deg får å låne. Bæring er helt fantastisk når du finner bæretøy som både du og babyen trives med. Men ganske frustrerende hvis en av dere ikke liker utstyret. Så vi kan anbefale alt vi vil, men passer det ikke ditt barn og din kropp, blir det ikke brukt. Anonymkode: 3d8df...f4b Takk for fantastisk tips! Anonymkode: ae8ef...6cc
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #29 Skrevet 18. mai 2019 Angelpack!! Brukt min fra 3 mnd! (Hadde elastisk sjal før det) Trenger ikke innlegg i den. Og du tar stroppene på kryss på ryggen så du slipper å ha blekksprutarmer for å få til klips på rygg. Bare sett på midjebeltet, ta høyre stropp over skulder og klipp inn i venstre klips. Sett i baby og ta den andre stroppen på samme måte. Kjempefprnøyd med den. Er ganske tynt stoff også. Anonymkode: 57307...ab6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #30 Skrevet 18. mai 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Angelpack!! Brukt min fra 3 mnd! (Hadde elastisk sjal før det) Trenger ikke innlegg i den. Og du tar stroppene på kryss på ryggen så du slipper å ha blekksprutarmer for å få til klips på rygg. Bare sett på midjebeltet, ta høyre stropp over skulder og klipp inn i venstre klips. Sett i baby og ta den andre stroppen på samme måte. Kjempefprnøyd med den. Er ganske tynt stoff også. Anonymkode: 57307...ab6 Kan baby sitte begge veier på mage og sitte på ryggen? Anonymkode: ae8ef...6cc
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #31 Skrevet 18. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan barnet sitte alle retninger i denne? Og selges den i noen fysisk butikk? Anonymkode: ae8ef...6cc Det kan sitte på magen, hoften og ryggen. Men du kan ikke bære forovervendt i den. På kortere turer, eller f.eks. på kjøpesenter, har jeg båret på hoften når babyen ville se mer, men var for liten for rygg. Likte det bedre enn forovervendt bæring, da man har god kontakt og ser hverandre, samtidig som babyen ser omgivelsene. Men litt tungt i lengden. Jeg tror ikke den selges fysisk i noen butikk, med unntak av «Bæreglede» i Oslo. Anonymkode: 78789...e27
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #32 Skrevet 18. mai 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Men er den sval?:) Anonymkode: ae8ef...6cc Den finnes i cool mesh variant som det er nevnt over Anonymkode: a1850...006
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå