Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du tips til en super bæresele? Barnet er 3 mnd, veldig varm av seg så bør være godt ventilert. Tynnere stoff? 

Vi har nå ergobaby 360 med nyfødtinnlegg. Blir veldig varmt og det er UMILIG å få på stroppen på ryggen. Superdumt når jeg ikke har hjelp til å få den på .....

Anonymkode: ae8ef...6cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ergobaby adapt er mye bedre enn 360 da du slipper det fæle spedbarnsinnlegget. Kan brukes fra nyfødt, men syns også den blir varm. Jeg er mest fornøyd med connecta carrier sela mi. Ergonomisk, kan brukes fra nyfødt, og veldig tynt stoff. De er produsert for varmen i India, så de er ikke like tykke :) 

Anonymkode: b676d...84c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kanskje noen bæresjal? 

meld deg i bæregruppe på facebook så får du mange råd.

Anonymkode: 2ce0d...5cb

AnonymBruker
Skrevet

Tula free to grow 😊

Anonymkode: 59613...dab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tula free to grow coast. Panelet er i mesh, så det blir svalere enn den vanlige i kanvasstoff

Anonymkode: 7a25f...1ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ergobaby cool air adapt! Har også veldig varm 3 mnd gammel baby! 

Anonymkode: c8636...be5

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det nyfødtinnlegg i denne?:) og hvordan lukkes den? Er d lett om ingen kan hjelpe?

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å lukke klipsen på ryggen før du trer den over hodet. Bare å løsne stroppene under armen/feste de til slutt der de har klips 🙂

Se videoen til bærehjelpen

Anonymkode: b4132...460

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tula free to grow coast. Panelet er i mesh, så det blir svalere enn den vanlige i kanvasstoff

Anonymkode: 7a25f...1ef

Belte rundt magen, er det borrelås?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ergobaby adapt er mye bedre enn 360 da du slipper det fæle spedbarnsinnlegget. Kan brukes fra nyfødt, men syns også den blir varm. Jeg er mest fornøyd med connecta carrier sela mi. Ergonomisk, kan brukes fra nyfødt, og veldig tynt stoff. De er produsert for varmen i India, så de er ikke like tykke :) 

Anonymkode: b676d...84c

Hvor kan det kjøpes?

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er klips. Anbefaler denne jeg også! Brukes uten nyfødtinnlegg og varer lenge. Ergonomisk for barn og bærer ❤️

Anonymkode: e36f8...ab2

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det er klips. Anbefaler denne jeg også! Brukes uten nyfødtinnlegg og varer lenge. Ergonomisk for barn og bærer ❤️

Altså Tula free to grow!

AnonymBruker
Skrevet

Så. Tula eller ergobaby air? For / imot ?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så. Tula eller ergobaby air? For / imot ?

Jeg liker egentlig tula best, men med ergobaby har du klips under armene = enklere å ta av og på + kan krysses på ryggen for bedre støtte. 

Men, seler passer ikke nødvendigvis alle. Du bør prøve og teste om de passer deg og din kropp. Hvor bor du? Du bør undersøke om det finns en bæregruppe i området og bli med på bæretreff/spørre om å få prøve andres seler. 

Anonymkode: b4132...460

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

https://www.instinktsmor.no/integra-solar-niagara-size-1.html

Anbefaler denne på det sterkeste! Veier ingenting, tar liten plass, uv50 i stoffet, og den har ingen tykke partier. Kjempelett og fin sele. Kan også bades med, og tørker på et blunk i solen. 

Ser dere snakker om ryggklips, men jeg vil anbefale å heller krysse stroppene, det er mer behagelig for de fleste av oss. 

Har du mulighet så kan du også komme deg på et bæretreff og forsøke forskjellige seler, evt sjal, før du bestemmer deg. 

Anonymkode: 3d8df...f4b

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.instinktsmor.no/integra-solar-niagara-size-1.html

Anbefaler denne på det sterkeste! Veier ingenting, tar liten plass, uv50 i stoffet, og den har ingen tykke partier. Kjempelett og fin sele. Kan også bades med, og tørker på et blunk i solen. 

Ser dere snakker om ryggklips, men jeg vil anbefale å heller krysse stroppene, det er mer behagelig for de fleste av oss. 

Har du mulighet så kan du også komme deg på et bæretreff og forsøke forskjellige seler, evt sjal, før du bestemmer deg. 

Bæretreff? Hvor? Aldri hørt om :)

AnonymBruker
Skrevet

Angelpack er en god bæresele for de minste

Anonymkode: f0ab0...64d

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bæretreff? Hvor? Aldri hørt om :)

Hvor i landet holder du til? Søk på bæretreff eller bæregruppe + stedsnavn så finner du nok noe på Facebook :) Jeg hadde også kjøpt ergobaby først, men etter et par treff solgte jeg den og byttet til en sele som passet oss bedre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...