Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann tidlig i førtiårene som er sammen med en flott, slank og lekker dame på 30. Hun er innom disse sidene og leser/skriver litt om div tema, har jeg sett. Derfor kommer mitt innspill som jeg kanskje viser henne siden.

Saken er den at da vi traff hverandre var hun litt "usynlig", altså temmelig ordinært kledd. Men hun gikk mye i skjørt-helst halvlange med moderate hæler og vide gensere til. Strømpebuksene var tykke og til penere bruk mer elegante varianter eller stay ups. Hun hadde også et par strømpebelter, men denne varianten (kjøpt i Norge) så jeg bare noen ganger innendørs. For lite komfortabelt og usikre fester til annet enn kosebruk, mente hun.

For et halvt år siden kikket vi på engelske nettbutikker som spesialiserer seg på klassiske strømper og tilbehør - og vi leste litt om råd og vink. Vi gikk til innkjøp av et komfortabelt strømpebelte med seks stropper og metallfester samt diverse strømper i forskjellige tykkelser, prisklasser og kvaliteter.

Nå har det tatt helt av. Jeg har ikke sett henne i strømpebukser på noen måneder, og hun går altså på jobb i skjørt de fleste dagene! Og skjørtene har blitt kortere og trangere. Jeg spurte her om dagen om hun ikke kunne bruke strømpebukser også, men sånne klamme, upraktiske og uestetiske greier ville hun ikke ha på seg lengre!! Problemet er nå at jeg begynner å bli litt småsjalu og innbiller meg at andre menn kan se hvordan hun er under. Jeg trodde jo i starten at hun kun ville bruke klassiske strømper når vi var sammen ute.

Kom gjerne med kommentarer eller egne opplevelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og nyt at du har ei nydelig kone som andre kan misunne deg. Er det ikke fint at hun kler seg pent hver dag da? Tror neppe noen ser hva hun har under uansett. Og om de gjør det, så får de jo bare se utenpå skjørtet. Det under er jo forbeholdt deg :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er vel ikke heeelt sikker på hvordan disse strømpene ser ut, men tror neppe de kan synes?

Er det ikke fint at hun bruker det hver dag? Du liker det jo tydeligvis :)

Skrevet

Et strømpebelte er da ikke så farlig å bruke til annet enn sex og bryllup. Og det er veldig behagelig å bruke.

Kortere skjørt og tynnere strømper - det er vår!

Hun har sikkert bare fått opp øyene for mere lekkert undertøy og mere behagelige, elegante strømper.

Kan dere ikke finne noe annet som er deres greie? Lugubre sko, korsett o.a.

Du begynner å bli sjalu? Det er noe du må jobbe med. Husk at fantasien er oftere værre enn virkeligheten.

Du innbiller deg at andre menn ser på henne. Det gjør de sikkert. Menn ser på kvinner. Ser du aldri på andre kvinner?

Ser de hva hun har under? Sikkert ikke, men flere vil sikkert fantasere om det. Har du aldri kledt noen av med øynene?

Hilsen Trille

Gjest Strømpedamen
Skrevet

Hei vennen. Jeg går da ikke med sååå korte skjørt eller oppfører meg på en upassende måte. Det vet du vel! Og de originale sekstitallsstrømpene som er formsydde og i 100% nylon bruker jeg jo bare sammen med deg og i spesielle anledninger. (lekkert!)

Til dere andre - så har min strømpebruk også en økonomisk grunn. Rakner en strømpebukse, blir hele saken kastet. Hvis EN strømpe rakner så... vel altså to par blir plutselig til tre. Og ellers om økonomi: De daglige tynne strømpene koster ca 20 kr paret og tilsvarer strømpebukser i prisklassen omkring hundrelappen. Og de pene blanke med skinn koster ca 40 og sånne har jeg betalt vesentlig mer for. Altså hvis man finner de rette sidene på nettet opg handler under kr 200. Dette tilsvarer jo noen gode flasker rødvin i måneden. Og så må jeg innrømme at det er litt pirrende å VITE at det nok er mange menn der ute som gjerne ville sett sin dame i strømper.

Og hallooo jenter i Norge-jeg har ingen norske venninner som bruker strømper. Er jeg den eneste som har oppdaget hvor behagelig, rimelig og sensuelt det er å bruke strømper??? Og ekstabonusen er jo at man får litt ekstra fart i gubben.

Gjest Gjesta
Skrevet

Her der det tydeligvis noe jeg har gått glipp av... Hva i all verden er strømpebelte...? :o

Skrevet
Her der det tydeligvis noe jeg har gått glipp av... Hva i all verden er strømpebelte...? :o

Lurte jeg litt på også. :ler: Kan det være hofteholder det er snakk om?

Gjest Gjesta
Skrevet

There's something about this thread....:roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurte jeg litt på også. :ler: Kan det være hofteholder det er snakk om?

Jepp! :)

Gjest Strømpedame
Skrevet

Jeg bruker begrepet strømpebelte om de lettere utgavene som på engelsk kalles "suspender belt". Hofeholder kalles på engelsk "girdles" og er kraftigere typer med hold in effekt-sånne originale fra sekstitallet. Sjekk gjerne denne linken så ser dere forskjellen http://www.stockingshq.com/

Håper dette var klargjørende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...