Boondocker Skrevet 16. mai 2019 #1 Skrevet 16. mai 2019 Hei kjære damer! Nå har jeg fått ansvar for å ha takk-for-maten talen i bryllupet til en av mine beste venninner. Dette ansvaret tar jeg på meg, og vil gjerne at brudeparet skal få en god og minnerik opplevelse. Men, jeg har vært i flere bryllup før, og mine erfaringer/opplevelser sier at denne talen kan være litt kjedelig. Da sitter jeg her da... Jeg er ingen kjedelig person.. Jeg er vel heller den som tør å by på seg selv... Men da søker jeg hjelp... Hvordan kan jeg gi denne takk-for-maten-talen en spennende og humoristisk vri? Noen som har erfaringer? Jeg setter stor pris på alle positive innspill, jeg vil så gjerne gi alt - 👍🏻😉
Anim92 Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Hva med noen humoristiske tips/råd til livet videre som gift? Kan du synge/har du noen talent å bruke?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 Gjør den i det minste så kort som mulig det er nok taler i brylluper som det er. Anonymkode: 786e6...a57 1
The Kitten Skrevet 21. mai 2019 #4 Skrevet 21. mai 2019 Før jeg takker for det gode vi har spist Vil jeg bare si bruden har jo litt kvinnelist Hun kapret sin mann Her har vi ikke drukket bare vann Vi har drukket øl og vin Så nå føler vi oss fin Måltidet var godt Og sammen er dere flott Gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå