AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1 Skrevet 16. mai 2019 Vasker bena 2 ganger om dagen og tar på nyvaskede sokker, men likevel er problemet alltid der. Nesten gitt opp å kjøpe sko nå De lukter vondt etter kort tid. Skikkelig flaut og fortvilende... Noen gode råd...? Anonymkode: cb108...b97
barbent Skrevet 16. mai 2019 #2 Skrevet 16. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vasker bena 2 ganger om dagen og tar på nyvaskede sokker, men likevel er problemet alltid der. Nesten gitt opp å kjøpe sko nå De lukter vondt etter kort tid. Skikkelig flaut og fortvilende... Noen gode råd...? Anonymkode: cb108...b97 spar kjøp har en sko spray som lukter skikkelig godt, den kamuflerer bare lukta, men du slipper å bli flau pga lukt. Mitt tips er at du går uten sko og sokker så ofte du kan, bruk kun sko og sokker når strengt tatt er nødvendig Bruk sokker som er laget av bambus
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #3 Skrevet 16. mai 2019 * aluminiumsklorid kan kjøpes på apoteket, fantastisk. * stopp 24 krem fra apoteket, for føtter. Litt mindre hardt for huden enn aluminiumskoriden. * ullsokker eller bambussokker minsker fotsvette. Jeg har hyperhidrose, som er ekstrem svette på hender og føtter. Ullsokker er noe jeg bruker hele tiden bortsett fra på sommeren. Folk tror ullsokker gjør føttene svettere men det er omvendt. * du kan kjøpe luktekuler på xxl eller på nettet. Jeg har de i de skoene jeg bruker mest. Natron er visst bra i sko også. *magnesiumtabletter. Magnesium spiller en stor rolle i svetteproduksjon. Anonymkode: 01bf8...7e3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #4 Skrevet 16. mai 2019 Deo-fotspray..... Samme problem selv. Får også kjøpt tynne såler som lukter fresht. Så en gang på pinlige sykdommer og de hadde en pasient med dette problemet, de anbefalte iste-bad av føttene for å tørke ut. Anonymkode: 6a2be...4a9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #5 Skrevet 16. mai 2019 Botox, aluminiumklorid eller iontoferese er behandlinger som kan hjelpe. Botox er aller mest effektivt, men også dyrest. Kan hende du får det dekket, snakk med legen om det så kan du evt. bli henvist til sykehuset for å få det Anonymkode: 308c1...01f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå