frk.Helene Hare Skrevet 5. juni 2019 #81 Skrevet 5. juni 2019 4 minutter siden, Epictetus skrev: Først svarer du "niks" til påstanden om at kvinner 45+ som oftest er infertile, og så sier du at det er sjeldent at de etter 45 får barn. Bestem deg. Er kvinner over 45 oftest infertile, eller er de oftest fruktbare? Om du leser forbi «niks»-et ser du hva jeg mener i neste setning. Det jeg mener er at overgangsalder og synkende fertilitet varierer fra kvinne til kvinne. På samme måte som at jeg ikke påstår at de fleste menn får ereksjonsproblemer når de passerer 50 - dette er individuelt. Jeg misliker at enkelte menn uttaler seg skråsikkert om kvinnehelse - spesielt når de sitter på feil og/eller mangelfull informasjon.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #82 Skrevet 5. juni 2019 Jeg lurer på hva infertilitet har å gjøre med om men liker eldre kvinner..... enten liker man eldre eller ikke... finnes det en eneste tråd på dette forumet som holder seg til det trådene dreier som som. Og kun det? Anonymkode: 7761c...9a8
herzeleid Skrevet 5. juni 2019 #84 Skrevet 5. juni 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Overskriften sier jo «menn», ikke «alle menn» Anonymkode: 7761c...9a8 Nettopp.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #85 Skrevet 5. juni 2019 På 2.6.2019 den 17.42, bullehurk skrev: Kv. 43 m24🙈 Anonymkode: 76bcd...661 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå