Gå til innhold

Hvorfor liker menn eldre kvinner ?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Syns det er noe skikkelig turn of med menn i 20 årene som tror kvinner eldre enn dem er så takknemlig for sex med disse unge hingstene. Sikkert mange kvinner som syns det er deilig at yngre menn tenker sånn, men for meg så blir det bare stusselig. Er ikke interessert i å ligge med mye yngre menn, ei heller mye eldre. 

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 2.6.2019 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Var det ikke Otto Jespersen som sa at ingen liker moren, og alle liker datteren (parafraserer).

Anonymkode: 846cc...b36

Otto er en av de få som tør si hva flertallet mener.

Anonymkode: 3c470...f29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 16.5.2019 den 21.56, AnonymBruker skrev:

Noen som kan svare

Anonymkode: 0ad75...cc5

Trodde det var omvendt. 

Jeg har erfart at eldre menn ser på meg, jeg er 31. Samtidig så kan jeg merke at unge gutter kan ha interesse av meg. Så det kommer vel litt ann på hvilken alder man er i? 

Anonymkode: a0ba9...fc8

AnonymBruker
Skrevet

Svaret kan beskrives med et ord, eller navn: Freud.

Anonymkode: 3e4e4...b27

AnonymBruker
Skrevet
På 2.6.2019 den 17.42, bullehurk skrev:

:helen:    Kv. 43

Farlig å si sånnt til damer i 40-åra😂 Disse damene kommer til å sikle etter 20-åringer nå. ;)

Det rare er det at de fleste kunne til og med vært mora. Lurer på når min sønn blir 20 og jeg da er 42, om jeg løper etter gutter på hans alder. 😝 Nonono

Anonymkode: a0ba9...fc8

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De fleste damer fra 45 år er som oftest infertile. (finnes noen sjeldne unntak)

Anonymkode: fa9b9...907

Niks. Overgangsalder starter ofte i den alderen (evt både tidligere eller senere) men er ikke ensbetydende med øyeblikkelig infertilitet. Skulle være en enkel sak å Google.

Men om et kjærlighetsbarn med en eldre kvinne er uproblematisk, så er det bare til å overse tipset. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, frk.Helene Hare skrev:

Niks. Overgangsalder starter ofte i den alderen (evt både tidligere eller senere) men er ikke ensbetydende med øyeblikkelig infertilitet. Skulle være en enkel sak å Google.

Men om et kjærlighetsbarn med en eldre kvinne er uproblematisk, så er det bare til å overse tipset. 

Joda, rent teoretisk så har du nok rett, men sjansen er vel omtrent like stor som å få 7 rette i lotto.

Anonymkode: 3e996...999

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, rent teoretisk så har du nok rett, men sjansen er vel omtrent like stor som å få 7 rette i lotto.

Jeg forstår at du er ung, så jeg skal ikke plage deg mer med fakta. Og som regel har voksne kvinner kontroll over egen syklus og sjelden lyst på barn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 16.5.2019 den 21.56, AnonymBruker skrev:

Noen som kan svare

Anonymkode: 0ad75...cc5

Menn tenner stort sett ikke på eldre kvinner. Enkelte nysgjerrige (små)gutter gjør det, men det går over med alderen.

Anonymkode: 51fd4...cc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, frk.Helene Hare skrev:

Jeg forstår at du er ung, så jeg skal ikke plage deg mer med fakta. Og som regel har voksne kvinner kontroll over egen syklus og sjelden lyst på barn.

Ung .....Jo Takk skal du ha, men jeg er nok garantert eldre enn deg .  Jeg har "holdt på" med eldre/modne kvinner siden jeg var 24, nå er jeg snart i dilf-alderen.  Noen av oss tenner på modenhet, sånn er det bare.  Jeg ser forøverig lyst på fremtiden, det er jo SÅ mange deilige flotte, sensuelle damer i 50 - 60 åra.  Så mye klasse og stil i måten de klær og fører seg på, men uten å virke snobbete. Dette har forandret seg bare på noen tiår.

Dette blir vel slettet snart pga. brukerdebatt   🙄

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, frk.Helene Hare skrev:

De fleste er mer eller mindre infertile 10 år før overgangs alder. Les litt om overgangsalder så ser du svaret. Det er nesten ingen som kan få barn med egne egg når de er så gamle. Det er din ønske tenking.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste er mer eller mindre infertile 10 år før overgangs alder. Les litt om overgangsalder så ser du svaret. Det er nesten ingen som kan få barn med egne egg når de er så gamle. Det er din ønske tenking.

Så om en kvinne går inn i overgangsalderen når hun er 45, så er hun infertil ved 35 års alder? Jeg er kvinne i slutten av 40-årene, så overgangsalderen er et tema jeg allerede har lest mye om.

Om poenget ditt er at eggkvaliteten synker, så er jeg enig. Og nei - det er ikke min «ønske tenking» at kvinner kan få barn senere i livet. Det er ikke vanlig, og som regel ikke ønsket. Men dette er et tema kvinner kan mer om enn de fleste menn.

Ville jo bli litt tåpelig om en cougar skulle påstå at hun foretrekker unge menn fordi alle modne menn lider av erektil dysfunksjon. Det er jo ganske vanlig at dette skjer med modne menn, men de fleste vet jo at dette ikke skjer alle.

Hovedpoenget mitt er at jeg misliker når menn forteller kvinner hvordan de mener vi fungerer. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sex med kvinner på 45+ er ganske trygt ang graviditet.  Det er veldig sjeldent at kvinner kan bli gravide i den alderen. Selv om det finnes noen sjeldne unntak så er det ikke normen. Jeg kjenner ingen, ingen kvinner på 45+ som har fått barn på naturmetoden. Ingen. Den eldste jeg vet om som fikk barn var 42 år. Men etter det så ble det ikke flere barn selv om de prøvde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Så om en kvinne går inn i overgangsalderen når hun er 45, så er hun infertil ved 35 års alder? Jeg er kvinne i slutten av 40-årene, så overgangsalderen er et tema jeg allerede har lest mye om.

Om poenget ditt er at eggkvaliteten synker, så er jeg enig. Og nei - det er ikke min «ønske tenking» at kvinner kan få barn senere i livet. Det er ikke vanlig, og som regel ikke ønsket. Men dette er et tema kvinner kan mer om enn de fleste menn.

Ville jo bli litt tåpelig om en cougar skulle påstå at hun foretrekker unge menn fordi alle modne menn lider av erektil dysfunksjon. Det er jo ganske vanlig at dette skjer med modne menn, men de fleste vet jo at dette ikke skjer alle.

Hovedpoenget mitt er at jeg misliker når menn forteller kvinner hvordan de mener vi fungerer. 

Jeg er også en kvinne i slutten av 40 årene. Og jeg vet at jeg ikke kan få barn i min alder. Har en bekjent som mistet menstruasjon da hun bare var 45 år. Så da kunne hun ikke få barn i slutten av 30 årene.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig sjeldent at kvinner kan bli gravide i den alderen. Selv om det finnes noen sjeldne unntak så er det ikke normen. Jeg kjenner ingen, ingen kvinner på 45+ som har fått barn på naturmetoden. Ingen. Den eldste jeg vet om som fikk barn var 42 år. Men etter det så ble det ikke flere barn selv om de prøvde.

Ja, det er sjeldent, men jeg kjenner to som fikk barn etter fylte 45 på naturlig vis. Men jeg påstår ikke at dette er vanlig, men fruktbarhet (som så mye annet som gjelder kropp og helse) er individuelt. 

På samme måte som noen av mine gamle klassekamerater ser ut som de er ti år eldre, mens andre ser yngre ut. Noen menn får problemer med både fertilitet og erektil funksjon i ung alder, andre er «oppe og går» hele livet. Det er genetisk betinget.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ekstremt mye generalisering her...

jeg vil tro alle menn har forskjellige preferanser. 

Jeg er gift med ei som er 9 år eldre. Jeg er 37. Møttes da jeg var 31 og hun 40. Og min personlige mening og opplevelse er at hun er en fantastisk partner. Hun har egne planer for livet sitt. Stabil jobb, og ferdig med barn. Og det er også jeg. Jeg føler i alle fall at hun respekterer både meg, seg selv og andre mennesker på en annen måte enn yngre jenter.  Og jeg tenker sjelden på aldersforskjellen idag, selv om det var det som gjorde meg oppmerksom på henne i starten. Flott dame som tar vare på seg selv, og for meg er det mer sexy enn nor annet.

men det er jo individuelle forskjeller på alle mennesker. 

Anonymkode: 7761c...9a8

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekstremt mye generalisering her...

jeg vil tro alle menn har forskjellige preferanser. 

Jeg er gift med ei som er 9 år eldre. Jeg er 37. Møttes da jeg var 31 og hun 40. Og min personlige mening og opplevelse er at hun er en fantastisk partner. Hun har egne planer for livet sitt. Stabil jobb, og ferdig med barn. Og det er også jeg. Jeg føler i alle fall at hun respekterer både meg, seg selv og andre mennesker på en annen måte enn yngre jenter.  Og jeg tenker sjelden på aldersforskjellen idag, selv om det var det som gjorde meg oppmerksom på henne i starten. Flott dame som tar vare på seg selv, og for meg er det mer sexy enn nor annet.

men det er jo individuelle forskjeller på alle mennesker. 

Selvfølgelig er det mye generalisering i en tråd som omhandler tendenser blant menn generelt. Det er må generalisere om en skal kunne si noe generelt om en gruppe ;) 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, herzeleid skrev:

Selvfølgelig er det mye generalisering i en tråd som omhandler tendenser blant menn generelt. Det er må generalisere om en skal kunne si noe generelt om en gruppe ;) 

Overskriften sier jo «menn», ikke «alle menn» 

jeg er mann og liker eldre kvinner fordi de for meg har mer å tilby enn ungjentene

Skrevet

de er god å prate med

• Liker 1
Skrevet
On 6/4/2019 at 1:44 PM, frk.Helene Hare said:

23 hours ago, frk.Helene Hare said:

Ja, det er sjeldent, men jeg kjenner to som fikk barn etter fylte 45 på naturlig vis. Men jeg påstår ikke at dette er vanlig, men fruktbarhet (som så mye annet som gjelder kropp og helse) er individuelt. 

Først svarer du "niks" til påstanden om at kvinner 45+ som oftest er infertile, og så sier du at det er sjeldent at de etter 45 får barn.

Bestem deg. Er kvinner over 45 oftest infertile, eller er de oftest fruktbare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...