Gå til innhold

Hvorfor liker menn eldre kvinner ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sånn seriøst. Vet ikke folk at det er personen en faller for og ikke alder? Så rart. Vi har alle våre preferanser, men jeg vet veldig godt at kjønn, alder og status er av veldig liten betydning når det er følelser i bildet. Og så er jeg litt lei av at aldersforskjell "feil vei" enda er tema. Så dumt.

Men jeg vet også at når man er ung, så tenker man mer på sånt som regel. Synd hvis det blir et stopp pga det, for kan gå glipp av mye. Nå vet jeg om flere forhold med stor aldersforskjell da. Både der kvinnen er eldst og motsatt. Det er nok snakk om hva en opplever og ser selv. Alder er ikke det viktigste akkurat. 

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 18.5.2019 den 21.24, Moden dame skrev:

Det er bare det at ikke alt handler om forplantning. :) Og noen menn synes visstnok at det er deilig å tenke sex uten fare for barn, og uten fare for 'komplikasjoner'. Men hva vet jeg :). Jeg er jo dame. Nesten 50. Og vet kun min side av saken. Og det er at i det minste noen menn synes tanken på eldre kvinner er fristende :)

Du virker som en spennende dame!👍

AnonymBruker
Skrevet
På 18.5.2019 den 15.56, Fornuftig-mann skrev:

Aldersforskjell er spennende og pirrende.

Nemlig , det er det det er.  Derfor er jeg vill etter modne/eldre damer.  Den eldste jeg har hatt, var 35 år eldre enn meg.  Men det skulle man sannelig ikke tro.  Alderen står jo ikke risset inn i panna på dem akkurat.  Mange holder seg så fantastisk godt i dag, og når de i tlllegg  har en så sprudlende væremåte er det ikke enkelt å tippe alder.  Noen kan jo å kle seg og sminke seg rett, uten at det virker vulgært og kleint.

Anonymkode: 3e996...999

• Liker 3
Skrevet

Noen liker moren og noen liker datteren, og noen liker begge...sånn er det bare:bolledeig:

Skrevet
På 18.5.2019 den 21.24, Moden dame skrev:

Det er bare det at ikke alt handler om forplantning. :) Og noen menn synes visstnok at det er deilig å tenke sex uten fare for barn, og uten fare for 'komplikasjoner'. Men hva vet jeg :). Jeg er jo dame. Nesten 50. Og vet kun min side av saken. Og det er at i det minste noen menn synes tanken på eldre kvinner er fristende :)

Jeg faller ofte for, og tenner på, eldre kvinner. Mange flotte kvinner i 50 og 60-åra der ute. Og personligheten forandrer seg jo ikke selv om de blir eldre, så mange eldre kvinner som er topp partnere for både forhold og sex.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ny skilte damer i 40 åra som kommer ifra et sexløst ekteskap er jo kanskje den beste sexen man kan ha. Det å kunne se hvor mye de nyter en orgasme er utrolig deilig.😍 m24

Anonymkode: 76bcd...661

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ny skilte damer i 40 åra som kommer ifra et sexløst ekteskap er jo kanskje den beste sexen man kan ha. Det å kunne se hvor mye de nyter en orgasme er utrolig deilig.😍 m24

Anonymkode: 76bcd...661

:helen:    Kv. 43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, museslikker69 skrev:

Noen liker moren og noen liker datteren, og noen liker begge...sånn er det bare:bolledeig:

Var det ikke Otto Jespersen som sa at ingen liker moren, og alle liker datteren (parafraserer).

Anonymkode: 846cc...b36

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke Otto Jespersen som sa at ingen liker moren, og alle liker datteren (parafraserer).

Jo det var nok det ja, men Ole Brum sier jatakkbeggedeler, så er er mere lik han Ole jeg da😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det som er "morsomt" i slike tråder er at det at noen menn faktisk kan like eldre damer og til og med være sammen med dem ikke er noe andre menn klarer å godta. Ser det alltid når aldersforskjellen går "feil" vei, men når menn er sammen med mye yngre damer så skal dette forsvares med nebb og klør.

Neida, det ikke være at de falt for hverandre som et hvilket som helst annet par. Da må mannen ha store problemer. Det går ikke an at folk velger noe annet enn det biologien forteller oss at vi skal gjøre. :ironi:

Vil tro at biologi ikke alltid er like viktig. Færre får barn, kvinner tjener sine egne penger og samfunnet endrer seg. Vi utvikler oss på tross av biologien og det vil være individ som velger noe helt annet, selv om de fleste fortsatt velger som man alltid har gjort.

Anonymkode: e64ad...5e5

• Liker 6
Skrevet

Et problemfritt kn+++.  Jeg har vært med damer som har opptil 15 -20 år eldre.  Det er mange vrile eldre damer. Man må jo tenne på dem . Jeg tenner på damer som er yngre enn meg , samme alder og eldre . Jeg skjønner at mange menn og damer synes jeg er pervers. Jeg har vel ikke fortalt det til noen heller da.  Pga den overnevnte grunnen. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg fikk som svar da jeg spurte unge Tinder- menn som tok kontakt, var at de likte selvtillitten, det at vi er mer frigjort og har erfaring. Det dreide seg ofte om sex, men var en del seriøse 10-15 år yngre menn som tenkte forhold også. De som var yngre enn det tenkte nok ikke så mye på annet enn sex. :P (Uten at jeg dømmer noen for det.) Noen av de  rundt 15 år yngre, ønsket seg en domina. Er nok bedre for en sub at dama er eldre, i hvert fall når man er i 20-åra. 

Anonymkode: 5aa33...e4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på kvinner i de fleste aldre, fra 18 til rundt 50, av ulike årsaker. Som mann i slutten av 20-årene har man muligheter innenfor hele det spekteret. For kun sex eller ff, ligger jenter fra 18-21 og 30+. Når det kommer til forhold ønsker jeg kun kvinner i ganske lik alder som meg selv, og gjerne noen få år yngre.

Når det gjelder de eldre kvinnene, så er erfaring, selvtillit og frigjorthet viktigst. Kan trekke frem et par eksempler fra det siste året. Jeg møtte ei 18 år gammel jente på Tinder. Meget pen figur og ansikt, og en dame jeg neppe kunne dratt den gangen jeg var 18 selv. Ikke spesielt erfaren i senga, og det i seg kan jo være tennende. Det var en fin kveld, men det var mer en selvtillitsboost en fantastisk sex-opplevelse. Det holdt med en gang, men jeg ligger gjerne med en liknende jente igjen.

Et annet eksempel er ei dame på 45. Hun holder seg absolutt godt for alderen. Nyskilt, og tydelig klar for mye moro. Møttes på fest, men hun bor i samme nabolag, så bekjente var vi jo. Fantastisk sex, og en dame som var med på det mest og kunne det meste. Det har gjort at vi har gjentatt bedriften en del ganger siden det, men et fast forhold vil aldri være aktuelt, og aldersforskjellen er definitivt en del av spenningen.

Anonymkode: f32ca...7dc

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg fikk som svar da jeg spurte unge Tinder- menn som tok kontakt, var at de likte selvtillitten, det at vi er mer frigjort og har erfaring.

Min magre erfaring som "eldre kvinne" har gitt meg samme svar. Unge menn synes det er befriende med en kvinne som ikke ønsker flere barn, evt. har full kontroll på når og med hvem hun har barn med. Hun vet hvordan kroppen fungerer og tar ansvar for egen nytelse. Hun har et eget liv, og ønsker (som regel) ikke et forhold. Hun er med deg for å ha det gøy, enkelt og greit.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Min magre erfaring som "eldre kvinne" har gitt meg samme svar. Unge menn synes det er befriende med en kvinne som ikke ønsker flere barn, evt. har full kontroll på når og med hvem hun har barn med. Hun vet hvordan kroppen fungerer og tar ansvar for egen nytelse. Hun har et eget liv, og ønsker (som regel) ikke et forhold. Hun er med deg for å ha det gøy, enkelt og greit.

Stemmer  +  at hun er infertil, og kan kjøre uten kondom (som regel).  Hun er ofte mer naturlig feminin og kvinnelig enn de yngre.  Hennes modne kropp forteller en historie, det uperfekte blir perfekt på en måte.  Hun kan å ta for seg, man får beskjed og bekreftelse der og da, ikke noe "hemmelighetskremmeri".

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer  +  at hun er infertil, og kan kjøre uten kondom (som regel).  Hun er ofte mer naturlig feminin og kvinnelig enn de yngre.  Hennes modne kropp forteller en historie, det uperfekte blir perfekt på en måte.  Hun kan å ta for seg, man får beskjed og bekreftelse der og da, ikke noe "hemmelighetskremmeri".

Ikke alltid infertil, om man går ut fra at 20-åringer anser kvinner 30-40 som "eldre". Men ja -  de har ofte en plan for fremtiden, og barn med en yngre mann inngår som regel ikke.

Lite varsku her - kvinner kan være fertile lenger enn dere tror, så kondom er en god idé med mindre dere kjenner denne eldre damen godt.

Kan tillegge at jeg har sett mange mennesker av begge kjønn få bedre kropp med årene. Det er ikke uvanlig at en middelaldrende person blir opptatt av å ta vare på kropp og sinn, noe som kan føre til bedre helse enn i tjueårene (om man ser bort fra lavere alder). Legg til livserfaring og (forhåpentligvis) økende selvinnsikt, så er det ikke rart om milf´er og dilf´er er aldeles spiselige tross høy alder.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordelen med eldre damer er vel at de er mer takknemlig for sex. Mange unge damer ligger der og venter på å bli tilfredsstilt. Og mange mener de gjør mannen en tjeneste ved å "la mannen" ha sex med dem. De voksne damene er mindre egoistiske, gir like mye som de får. Det kan nok være forfriskende for unge menn som er vant med at sex er jobb, og det å få sex er noe man må jobbe for.

Anonymkode: 68397...2a5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordelen med eldre damer er vel at de er mer takknemlig for sex. Mange unge damer ligger der og venter på å bli tilfredsstilt. Og mange mener de gjør mannen en tjeneste ved å "la mannen" ha sex med dem. De voksne damene er mindre egoistiske, gir like mye som de får. Det kan nok være forfriskende for unge menn som er vant med at sex er jobb, og det å få sex er noe man må jobbe for.

Ja, det kan jeg tro på. Min yngre kjæreste sa han ikke var vant til å bli spurt hva han likte, da jeg ville gjøre noe godt for ham. Han var vant til å tilfredstille dama, og såvidt jeg har skjønt var det ganske enkel sex, uten at han har gått i detaljer om det. 

Anonymkode: 5aa33...e4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

THIS.

Jeg er mann 28, ikke interessert i noe forhold pt og har den beste sexen med de mellom 35-45. 

Jeg er dog veldig visuell og derfor avhengig av at de ser bra ut, men det er det absolutt mange som gjør, spesielt innenfor idrett/løpemiljet. Slanke, petite damer på 40, ja takk. 

Og når det kommer til sex så ønsker de faktisk å tilfredstille. Jeg er drit lei damer som forventer en orgasme mens de bare ligger der, og når hun har kommet kan jeg bare "gjøre meg ferdig" selv - så jævlig kjipt...

Anonymkode: 9d1d5...161

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, frk.Helene Hare skrev:

Ikke alltid infertil, om man går ut fra at 20-åringer anser kvinner 30-40 som "eldre". Men ja -  de har ofte en plan for fremtiden, og barn med en yngre mann inngår som regel ikke.

Lite varsku her - kvinner kan være fertile lenger enn dere tror, så kondom er en god idé med mindre dere kjenner denne eldre damen godt.

Kan tillegge at jeg har sett mange mennesker av begge kjønn få bedre kropp med årene. Det er ikke uvanlig at en middelaldrende person blir opptatt av å ta vare på kropp og sinn, noe som kan føre til bedre helse enn i tjueårene (om man ser bort fra lavere alder). Legg til livserfaring og (forhåpentligvis) økende selvinnsikt, så er det ikke rart om milf´er og dilf´er er aldeles spiselige tross høy alder.

De fleste damer fra 45 år er som oftest infertile. (finnes noen sjeldne unntak)

Anonymkode: fa9b9...907

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...