Gå til innhold

Hvorfor liker menn eldre kvinner ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar heller ei ung og leken, eller gammel og utsprukket ved streken ;)

Anonymkode: f45f1...759

Tar heller en ung og sprek gutt, enn en gammel gubbe med dårlig krutt! 

Anonymkode: da672...c4e

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn biologisk sett er ikke eldre menn mye å satse på tl sammenligning med unge menn. Yngre kvinner får friskere barn med yngre menn. Sånn er det bare, med den der biologien :) 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånn biologisk sett er ikke eldre menn mye å satse på tl sammenligning med unge menn. Yngre kvinner får friskere barn med yngre menn. Sånn er det bare, med den der biologien :) 

Pølsevev

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare tull. De fleste gamle menn som får barn med unge damer får helt friske barn.

Anonymkode: fa9b9...907

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare tull. De fleste gamle menn som får barn med unge damer får helt friske barn.

Risikoen for fysiske og psykiske sykdommer hos barnet øker i takt med farens alder. Menn har best reproduktiv verdi når de er i 20-årene. Det er vanskeligere for en mann å klare gjøre en kvinne gravid jo eldre han blir. Risikoen for abort øker også.

Dersom en ung kvinne ønsker å gi barnet sitt de beste helsemessige forutsetningene bør hun ikke få barn med en eldre mann. Risikoen for misdannelser og sykdommer hos barnet øker når mannen er over 30 år.  Sånn er det bare :) 

But after you hit about age 30, some of your machinery starts to misfire, says Ranjith Ramasamy, M.D., director of male reproductive medicine and surgery at the University of Miami Miller School of Medicine. 

You can blame exposure to things like radiation, environmental toxins, and plain old aging.

Related: 7 Signs Your Semen Is Healthy and Strong 

As you grow older and these factors  pile up, you lose both Leydig cells—the cells in your testicles that make testosterone—and Sertoli cells, which support and nurture new sperm, Dr. Brannigan notes. 

As a result, your body starts to churn out more defective sperm, which contain DNA mutations that could harm your babies-to-be.

The average 30-year-old dad passes on about 55 mutations to his offspring, according to a paper published in Nature. But each year you age increases that number by two, the authors found.

That means every 16.5 years, the number of mutations you pass along will double. And in 50 years—say, at age 80 instead of 30—you’d bequeath eight times as many DNA mutations. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

What’s more, autism rates rise from 1 in 1,000 to 1 in 174 for kids whose dads had them after age 40.

• Liker 2
Skrevet

Er nok temmelig få som foretrekker eldre kvinner. Det handler nok mest om at "alt går i grisen". "Cougar-trenden" det har vært snakk om de siste årene tror jeg primært handler om at det nå er mange flere enslige middelaldrende kvinner på markedet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 16.5.2019 den 22.27, AnonymBruker skrev:

De fleste av menn gjør jo ikke det. Det at noen smågutter som ikke får seg noen på sin egen alder, prøver seg på halvgamle kvinner endrer ikke dette. Heller ikke de som synes det er litt kinky og spennede å prøve seg på en 40-åring for en kveld eller to rokker ved store bildet. Det vil helt sikker strømme til noen gutter her og påstå det motsatte, men faktum er at svært få menn blir sammen med vesentlig eldre kvinner. Like it or not.

Anonymkode: 51fd4...cc1

Det er vel også vært få kvinner så blir sammen med VESENTLIG eldre menn? Ihvertfall her på Østlandet der det store flertallet av Norges befolkning bor.

De fleste er vel sammen med noen i sin egen årsgruppe+/-5 år cirkish. Det gjelder i så og si alle forholdene jeg har kjennskap til og det er en miks av lik alder/eldre mann/eldre kvinne.

Det er så barnslig å skrive at de som liker eldre bare er unggutter som ikke får seg noe på sin egen alder. Så kvinner som liker eldre er alle psykisk ustabile med daddy-issues fra en manglende far også da?

Er det kinky for en kvinne å prøve en eldre mann og?en fetish?

Over all så stemmer det at menn foretrekker yngre (noen så ung som mulig...)jenter og at det er VANLIGERE at kvinner er med (litt)eldre menn, men det er ikke standarden. De fleste kvinner går ikke etter eldre menn på noen som helst måte.

Anonymkode: 18075...9e3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, herzeleid skrev:

Er nok temmelig få som foretrekker eldre kvinner. Det handler nok mest om at "alt går i grisen". "Cougar-trenden" det har vært snakk om de siste årene tror jeg primært handler om at det nå er mange flere enslige middelaldrende kvinner på markedet.

Se mitt svar over😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi mange av oss er bortimot aseksuelle.

Anonymkode: 04b31...381

AnonymBruker
Skrevet
On 5/16/2019 at 10:50 PM, AnonymBruker said:

Tar heller ei ung og leken, eller gammel og utsprukket ved streken ;)

Anonymkode: f45f1...759

Hva er din alder?

Anonymkode: fe400...3b3

Skrevet

Den ene tanten min har hatt skikkelig draget på yngre menn hele livet. Nå er hun i midten av sekstiårene og kan fortsatt få menn i førtiårene. Hun er livlig og glad, omsorgsfull og omtenksom, holder seg ganske bra for alderen, og så er hun veldig frigjort og jeg kan lett se for meg at hun er et fyrverkeri i senga. Det er kanskje slike ting som virker tiltrekkende på yngre menn? Det er ikke tvil om at menn flest vil ha unge kvinner, jo yngre jo bedre, men det finnes jammen mange som liker eldre kvinner også. Jeg kjenner mange kvinner som er sammen med yngre menn. Tipper at det gjelder bortimot en tredjedel av mine venninner og bekjente. De har kjærester som er litt eller mye yngre. Nesten alle som blir skilt velger en yngre mann som neste flamme, men mange går atter for en "gamling" når de er klare for å slå seg til ro.

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring med yngre menn ihvertfall ned i 20 årene er at de er nyskjerrig på sexen med en eldre dame, nå er det også forsket på at yngre menn og eldre damer matcher på sex.. Kvinner er på sitt mest sexuelle mellom 40 og 50 og menn er det i 20 årene..  Men det er vel stortsett det som er tilfelles også.. 

Jeg er over 40 og får mye oppmerksomhet av de yngre gutta..  Jeg synes det er hyggelig, men ikke noe jeg hadde satset på akkurat 😂 fra noen og 30 og oppover er greit og de må være ferdig med kidz 👍

Anonymkode: 8e632...11d

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se mitt svar over😊

Takk, men jeg kan ikke se at det svaret er særlig relevant i forhold til mitt innlegg? 

Skrevet

Aldersforskjell er spennende og pirrende.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, herzeleid skrev:

Jeg tror at du har rett. Hvis du ser på dating for 50+ så er det nesten bare damer som søker etter menn...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn liker unge kvinner og kvinner liker eldre menn. Det er logisk,når det kommer til forplantning.

Anonymkode: 89ba8...048

• Liker 2
Skrevet

Det er bare det at ikke alt handler om forplantning. :) Og noen menn synes visstnok at det er deilig å tenke sex uten fare for barn, og uten fare for 'komplikasjoner'. Men hva vet jeg :). Jeg er jo dame. Nesten 50. Og vet kun min side av saken. Og det er at i det minste noen menn synes tanken på eldre kvinner er fristende :)

• Liker 6
Skrevet
53 minutter siden, Moden dame skrev:

Det er bare det at ikke alt handler om forplantning. :) Og noen menn synes visstnok at det er deilig å tenke sex uten fare for barn, og uten fare for 'komplikasjoner'. Men hva vet jeg :). Jeg er jo dame. Nesten 50. Og vet kun min side av saken. Og det er at i det minste noen menn synes tanken på eldre kvinner er fristende :)

Helt enig :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å svare på. Folk tenner på de rareste ting. Eldre kvinner er vell ikke så veldig unormalt, selv om yngre kvinner selvsagt er det vanligste, da de er vakrere.

Uansett hvordan en kvinne ser ut, så er det alltid noen menn som tenner på nøyaktig det.

Anonymkode: 2cbbd...42d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...