Lillesøster Skrevet 25. april 2005 #1 Del Skrevet 25. april 2005 Hei Jeg skal kjøpe meg epilator. Kan noen anbefale en god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Benedikte Skrevet 25. april 2005 #2 Del Skrevet 25. april 2005 Heisann! Jeg kjøpte meg nettopp en fra Braun som heter Braun Soft-Perfection eller noe i den dur, prøvde den forrige uke. Må si jeg var meget positivt overrasket! :-) Prisen var kanskje litt i overkant av hva jeg forventa (ca. 800 på Elkjøp), men alt i alt syns jeg at jeg fikk mye igjen for pengene! :-) Mvh Benedikte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LULUDAMA Skrevet 25. april 2005 #3 Del Skrevet 25. april 2005 gjør det vondt og bruke en slik epilator? klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 25. april 2005 #4 Del Skrevet 25. april 2005 Braun sin er veldig bra. Vil anbefale den. Ser at den ligger til 649,- i nettbutikken til elkjøp nå De første gangene er det litt vondt ja, og det anbefales heller ikke å gjøre det damme dagen som du skal avgårde fordi man kan bli litt rødprikkete. Så blir det mindre og mindre vondt å bruke den fordi etterhvert vil ikke håret få festet seg så hardt (eller hårsekken, husker ikke helt, men det er noe der) så håret kommer lettere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 25. april 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 25. april 2005 Braun er et bra merke. Takker, da stikker jeg ut å kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 4. mai 2005 Da er den kjøpt, så til et litt dumt spørsmål. Det står ingenting om oppladning; skal den lades opp eller må jeg har strøm hver gang jeg skal bruke den? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #7 Del Skrevet 5. mai 2005 strøm hver gang du bruker den. Jeg har den også, og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 5. mai 2005 Forstod det etterhvert :oops:. Men AU, og fan hvor lang tid det tok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 5. mai 2005 #9 Del Skrevet 5. mai 2005 Har en Braun Silkepil selv, men skjønner ikke hvordan folk kan bruke den på bena for eksempel. Synes det svir/stikker/klør og gjør vondt, dessuten tar det en evighet å kjøre over en legg. Attpåtil får jeg ikke ut alt håret, og må sikkert bruke den mange ganger for å få et glatt resultat. Noen som har noen generelle tips? Eneste jeg bruker den til nå, er armhulene, som av en eller annen merkelig grunn ikke gjør på nær så vondt som leggene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #10 Del Skrevet 5. mai 2005 tør ikke bruke den under armene jeg...! føler at det vil gjørte forferdelig vondt liksom... nesten så man kan begynne å blø!!? hvilken retning kjører du epilatoren når du bruker den under armene..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 5. mai 2005 #11 Del Skrevet 5. mai 2005 Synes av en eller annen grunn at det ikke er så ille, jeg. Kanskje fordi det er et så lite område? Tar i alle fall mot hårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_sannheten_ Skrevet 5. mai 2005 #12 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg vokser alltid jeg, orker ikke å bruke en sånn maskin for det tar for lang tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Callie Skrevet 6. mai 2005 #13 Del Skrevet 6. mai 2005 Det gjør veldig vondt under armene den første gangen, men det blir mindre vondt for hver gang. (Jeg tror det er fordi hårrøttene svekkes litt?) Det tar tid, men håret holder seg borte lenge, og det blir mindre og mindre hår for hver gang. Jeg bruker min Braun på legger, underarmer (har/hadde litt vel mye hår der, nå er det normalt lite), armhuler og bikinilinjen. Kjempefornøyd! Jeg blødde forresten i armhulene den første gangen, men det gikk fort over. :-) Det var verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. mai 2005 #14 Del Skrevet 6. mai 2005 Med epilatoren jeg har, tar det bare 5 min å fjerne alt håret på leggene, men denne kan ikke brukes hunder armene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå