AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1 Skrevet 16. mai 2019 Synes det er så vanskelig å vite. Hvordan bør forholdet være etter ca 15 år i lag? Vi er som bestevenner, og samarbeider bra i hverdagen. Har også barn. Gløden er borte og sexlivet har dabbet av. Det hjelper alltid med feks en helgetur for å pleie kjærligheten, men det dabber raskt av igjen. Er det mulig å beholde gnisten for alltid? Hvor hardt må man jobbe for den? Vi blir begge betalte av andre, og har vurdert åpent forhold en stund. Men det er kanskje ikke løsningen for å redde et forhold akkurat.. Jeg har ingen andre lange forhold bak meg til å sammenligne med. Men jeg tar meg selv i å dagdrømme om hvordan livet blir dersom jeg avslutter forholdet. På godt og vondt. Noen i samme situasjon? Blir ekstremt glad for alle innspill. Anonymkode: 476cd...26d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #2 Skrevet 16. mai 2019 Jeg har tenkt tanken selv mange ganger. Vi har vært sammen i 12 år, og etter vi fikk unger så har vi ikke noe gnist igjen. Vi krangler mye mer enn før, og jevnt over føler jeg det er mye negativt. Vi har så og si aldri barnevakt, men de få gangene, så merker jeg jo at gnisten er der enda. Den bare drukner i hverdagens kjas og mas. Og når jeg begynner å tenke framover, på livet og sånt, så er jeg jo glad i han, og jeg klarer ikke å se for meg et liv uten han heller. Vet liksom ikke hva jeg skulle gjort uten han, og jeg liker ikke tanken på han med noen andre. Anonymkode: 9a992...173
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #3 Skrevet 16. mai 2019 Når dere ikke har respekt for hverandre lenger. Når dere vet at dere har gitt opp. Anonymkode: e5c20...914 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #4 Skrevet 17. mai 2019 Ts her. Takk for innspill. Respekt har vi alltid for hverandre. Vi krangler aldri. Vi har dessverre litt lite felles interesser og ender derfor opp med å gjøre ting hver for oss. Samarbeider bra om barn og ellers i hverdagen. Men jeg ender dessverre opp med å kjede meg en del likevel. Savner gnist og humor, latter. Og når sexlivet er så dødt, er det egentlig noe forhold igjen? Ønsker ikke å leve sånn. Samtidig så vet man at man vil møte på utfordringer og hverdag i andre forhold også. Jeg er enormt glad i mannen min, men er fryktelig usikker på om dette er normalen eller om det bare har glidd over i vennskap?! Anonymkode: 476cd...26d
Skrulle87 Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 Hvordan gikk det ts, holder dere fortsatt sammen? Jeg kjenner igjen mye av det du skriver. Har vært sammen i 8 år med samboer, og etter barn nr. 2 er alt blitt arbeidsoppgaver og ingen kjærlighetstid igjen. Blir usikker på hvordan det blir når ungene er store, om vi da har noe til felles. På kveldene sitter vi mest hver for oss. Jeg foreslo selv det du sier om å møte andre en periode, det ble IKKE godt tatt imot.. Sex livet har dabbet helt av, til tross for at jeg har prøvd å si at det er viktig for å holde forholdet i gang. Forstår at begge må ta initiativ her, men når det er så mye sure miner og gnaging i det daglige tærer nok dette på lysten også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå