Gjest LoisLane Skrevet 25. april 2005 #1 Skrevet 25. april 2005 Urk! Jeg blir helt kvalm av det spillet de bedriver! Fattaneh nådde nesten Reidar-høyder i kveld... Så ikke hele, men mer enn nok. Lurer på om jeg hadde orket å bo i et hus som jeg hadde tilegnet meg på en så ussel måte... :-?
Gjest Primula Skrevet 25. april 2005 #2 Skrevet 25. april 2005 Jeg synes det er helt grusom hvordan de lurer de andre og jeg blir kvalm av væremåten deres. Edel og Kurt må da være utrolig naive??
Gjest skindeep Skrevet 25. april 2005 #3 Skrevet 25. april 2005 Lurer på om jeg hadde orket å bo i et hus som jeg hadde tilegnet meg på en så ussel måte... :-? Tenkte på akkurat det samme selv. Huset er jo bygd opp av løgner og intriger jo! Veldig dårlig gjort av Fattaneh å gjøre sånt mot Edel og Kurt! Nå synker hun lavt! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #4 Skrevet 25. april 2005 Det er vel folks egen grådighet som gjør at de blir lurt, så så uskyldige er ikke resten.
Gjest gjesta Skrevet 25. april 2005 #5 Skrevet 25. april 2005 traaaagisk.. eg blir nesten dårlig av å sjå på!!
Gjest gjesta Skrevet 25. april 2005 #6 Skrevet 25. april 2005 Bare taktisk spill & baksnakking hele tiden.. :o Derfor jeg ser på uff... Men er litt spennende med intriger, MEN tar litt av kanskje ja.. Uff Reidar...
sixx Skrevet 25. april 2005 #7 Skrevet 25. april 2005 Reidun kommer nok ikke til finalen en gang...men skal bli litt artig å se hvordan han takler det å bli stemt ut før finalen.
Gjest Pjusk Skrevet 26. april 2005 #8 Skrevet 26. april 2005 Jeg blir virkelig indignert av å se på denne serien og engasjerer meg pinlig mye... :oops: Fattaneh og Reidar m/ partnere ville jeg ikke tatt i med ei ildtang en gang. At en konkurranse om et hus kan gjennomføres på denne måten, er helt utrolig. Her kommer du kun videre hvis du er på rett allianse.
sixx Skrevet 26. april 2005 #9 Skrevet 26. april 2005 At en konkurranse om et hus kan gjennomføres på denne måten' date=' er helt utrolig. Her kommer du kun videre hvis du er på rett allianse.[/quote'] Vi må rett og slett snu det litt. Det er ingen konkurranse....det er et tv-program. Målet er å få flest mulig seere (jo flere seere...dess større reklameinntekter)....og det har de jo lyktes bra med. Og Reidun kommer ikke til finalen en gang. Han har jo selv sagt i et intevju at han måtte innrømme at han ikke var så interessert i å vinne huset allikevel. Anyway....hadde han kommet til en finale hvor det er seerne som skal avgjøre....så ville han nok ikke sagt dette. Jeg leste nettmøte med Derek...og han kunne love mye rabalder fremover...og ba folk så absolutt se på for det ville bli moro. Hehe....han vet jo hvem som kommer til finalen, og jeg tror ikke han hadde syntes det var moro at hverken Reidun eller de andre sektmedlemmene hadde kommet til finalen.
Gjest happyending Skrevet 26. april 2005 #10 Skrevet 26. april 2005 Hva var det som skjedde, jeg fikk det ikke med meg? Hva gjorde Fattaneh?
sixx Skrevet 26. april 2005 #11 Skrevet 26. april 2005 Hva gjorde Fattaneh? Har hun gjort noe noen gang da? :o
Gjest Pjusk Skrevet 26. april 2005 #12 Skrevet 26. april 2005 Hva var det som skjedde' date=' jeg fikk det ikke med meg? Hva gjorde Fattaneh?[/quote'] Hun skal begynne å krangle med Reidar og May Britt og grine og hyle, for å få de andre til å tro at alliansen er i ferd med å smuldre opp. Og hun skal lure Edel til å si at de skal stemme ut Erik og dama - for å ta det opp på bånd. Sist gang sa hun skinnhellig: "Det jeg skal gjøre mot Edel nå er kanskje ikke så veldig snillt, derfor skal jeg være litt grei mot henne denne uken, slik at de siste dagene hennes på fagerstand blir OK." Hun så ut som om hun syntes hun virkelig var omtenksomheten selv som hadde funnet ut dette....
dittin Skrevet 26. april 2005 #13 Skrevet 26. april 2005 fagerstrand skulle vel egentlig være et program om husbygging... til å begynne med fikk vi jo nesten ikke se noe av arbeidet/byggingen, bare intriger! men de siste programmene har det jo blitt litt bedre! men for å sin noe om parenen! Reidar MÅ være skap homo.... i hvertfall en stor pingle! ha står jo ikke for noe av det han sier! å tåler i hvertfall ikke kritikk! da har alle bare "skuffet" han!
dittin Skrevet 26. april 2005 #14 Skrevet 26. april 2005 også skryer di av dette "raffinerte" tegnspråket sitt!!! utrolig dårlig, med litt tankegang skjønner jo de andre hva det er de driver med! reidar og co må jo være helt tett i pappen!!
Gjest Pjusk Skrevet 26. april 2005 #15 Skrevet 26. april 2005 Det ser ut som hun lyshåra tar Reidar fatt neste gang. Ju - huu! Jeg gleder meg til å se det! :oops: Herremin, jeg engasjerer meg sånn i noe så teit....
sixx Skrevet 26. april 2005 #16 Skrevet 26. april 2005 Herremin, jeg engasjerer meg sånn i noe så teit.... Ja...og det gjør jeg også (jeg som ikke ser reality fordi det blir så teit)
Gjest LoisLane Skrevet 26. april 2005 #17 Skrevet 26. april 2005 Godt det er flere! Jeg blir helt flau av å være så sint på de hersens folka...
Gjest Lizzi Skrevet 26. april 2005 #18 Skrevet 26. april 2005 Jeg har også vært kjempeengasjert og har sett alle programmene utenom ett. Nå synes jeg imidlertid at det er blitt så mye uærlighet og utspekulert spill at jeg nesten blir dårlig av å se på :-? Men.....jeg blir sikkert til å se serien ferdig likevell...
Snuppelure Skrevet 26. april 2005 #19 Skrevet 26. april 2005 Noen som vet hvilken sekt Reidun tilhører? Jeg får vondt i ryggmargen når jeg ser hvor flink han er med hersketeknikker. Er jo ikke normalt å være så dyktig (les gal) på gruppe psykologi med mindre du har solid erfaring.
sixx Skrevet 26. april 2005 #20 Skrevet 26. april 2005 Noen som vet hvilken sekt Reidun tilhører? Jeg får vondt i ryggmargen når jeg ser hvor flink han er med hersketeknikker. Er jo ikke normalt å være så dyktig (les gal) på gruppe psykologi med mindre du har solid erfaring. Er litt usikker, men mener å ha hørt han holder til i en liten dal ikke så langt fra Stavanger. Det skal visstnok være folkeavstemming i nærområdene i neste uke om det skal gis etter for et krav om å bygge tak og gjerde rundt hele dalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå