Gå til innhold

Blir det dumt...

Anbefalte innlegg

Gjest *Brura*
Skrevet

å skrive "med følge" i invitasjonen til ei venninne som er samboer?

Jeg har fått signaler om at hun vil komme alene. Jeg kjenner ikke samboeren hennes noe særlig og de gangene vi har treftes har vi ikke gått så veldig godt overens. Siden hun ikke kjenner noen andre kunne hun jo ta med seg en tidligere felles venninne? Eller blir dette for dumt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare skrive hennes navn da, hverken mer eller mindre... Og hvis hun da skulle ønske å gå med en annen venninne, så kan du heller ta det muntlig med henne!??

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal skrive 'med følge' i invitasjonene til alle våre gjester som ikke har mann/samboer/kjæreste, så blir det opp til dem om og hvem de tar med :)

Skrevet

Jeg synes det virker litt dumt..Hvis ho har en samboer. Hvordan vil han reagere på det da? Jeg hadde blitt veldig paff om samboeren min hadde valgt å ta med seg en kamerat i et bryllup i stedet for meg.

Hadde også blitt veldig overrasket hvis ikke navnet mitt sto i innbydelsen. Så lenge det er snakk om samboere.

Men hvis samboeren hennes har sagt at han ikke vil gå, så er det jo greit at hun tar med seg en annen..

Skrevet

Kan du ikke snakke med henne før invitasjonene går ut da? For å få bekreftet signalene du har fått? Spør henne hva hun vil...

Jeg ville ikke latt være å invitere samboeren hennes uten å snakke med henne først. Det kan jo ligge ting bak som du ikke vet om..?

Skrevet

Hvis det er sånn at dere inviterer alle andre samboere, syns jeg det er rart å ikke invitere ham med. Så får det bli opp til dem om begge eller bare hun vil komme.

Jeg syns det er litt rart å ta med en venninne i bryllup som følge.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ring henne, spør om hun skal ha med samboeren eller ikke. For meg ville samboeren vært den eneste aktuelle kandidaten som følge, men du velger jo selv for dere......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...