AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1 Skrevet 16. mai 2019 Jeg dro hjem til kjæresten etter jobb, han hadde også vært på jobb (kunne ikke tro noe annet), og da vi skulle kysse syntes jeg det luktet av kinnet hans som om han hadde gått ned på en annen kvinne. Jeg ble litt satt ut men tenkte det måtte være innbilning.. jeg har jo aldri selv gjort det på en annen kvinne, men vet jo hvordan han lukter om han har gjort det på meg.. Kan det være en annen årsak til at det kunne lukte noe tilnærmet vagina? Og hvis det virkelig var det, hvor lenge ville den lukta sittet på huden hvis han ikke vasket seg? Kunne han ha vært med noen andre over natta og lukta fortsatt satt der på ettermiddagen? Synes det er ille om han har vært utro... Anonymkode: aafeb...3da
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #2 Skrevet 16. mai 2019 Herregud nå må du gi deg da 🤣 Anonymkode: 6d6ce...5cc 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #3 Skrevet 16. mai 2019 Han har vært på skalldyrkveld Anonymkode: 7b172...3cb 19
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #4 Skrevet 16. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg dro hjem til kjæresten etter jobb, han hadde også vært på jobb (kunne ikke tro noe annet), og da vi skulle kysse syntes jeg det luktet av kinnet hans som om han hadde gått ned på en annen kvinne. Jeg ble litt satt ut men tenkte det måtte være innbilning.. jeg har jo aldri selv gjort det på en annen kvinne, men vet jo hvordan han lukter om han har gjort det på meg.. Kan det være en annen årsak til at det kunne lukte noe tilnærmet vagina? Og hvis det virkelig var det, hvor lenge ville den lukta sittet på huden hvis han ikke vasket seg? Kunne han ha vært med noen andre over natta og lukta fortsatt satt der på ettermiddagen? Synes det er ille om han har vært utro... Anonymkode: aafeb...3da Synes det er ille at noe kan være så imbesile som deg. Anonymkode: d3c64...9d2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #5 Skrevet 16. mai 2019 Kanskje spist et litt for høyt rekesmørbrød i lunsjen? Anonymkode: 82562...f4f 8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #6 Skrevet 16. mai 2019 Kanskje han ikke gikk ned på henne, men hun gikk opp på han? Kan ha mye samme effekt. Anonymkode: 1cc66...ff2 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #7 Skrevet 16. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud nå må du gi deg da 🤣 Anonymkode: 6d6ce...5cc 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er ille at noe kan være så imbesile som deg. Anonymkode: d3c64...9d2 Hvorfor svarer dere slik? Anonymkode: 80a05...c6a 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #8 Skrevet 16. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg dro hjem til kjæresten etter jobb, han hadde også vært på jobb (kunne ikke tro noe annet), og da vi skulle kysse syntes jeg det luktet av kinnet hans som om han hadde gått ned på en annen kvinne. Jeg ble litt satt ut men tenkte det måtte være innbilning.. jeg har jo aldri selv gjort det på en annen kvinne, men vet jo hvordan han lukter om han har gjort det på meg.. Kan det være en annen årsak til at det kunne lukte noe tilnærmet vagina? Og hvis det virkelig var det, hvor lenge ville den lukta sittet på huden hvis han ikke vasket seg? Kunne han ha vært med noen andre over natta og lukta fortsatt satt der på ettermiddagen? Synes det er ille om han har vært utro... Anonymkode: aafeb...3da Om du aldri har slikket noen før hvordan vet du spesefikt hvordan en vagina lukter? Hvordan er det du mener at det luktet vagina? Anonymkode: 9f5ae...ade 4
Nerine_ Skrevet 16. mai 2019 #9 Skrevet 16. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om du aldri har slikket noen før hvordan vet du spesefikt hvordan en vagina lukter? Hvordan er det du mener at det luktet vagina? Anonymkode: 9f5ae...ade Kan du ikke lese? Hun skriver jo at hun har luktet det på han, når han har utført oralsex på henne. Og de fleste damer har vel enn viss anelse om hvordan underlivet lukter. 12
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #10 Skrevet 16. mai 2019 Just now, Nerine_ said: Kan du ikke lese? Hun skriver jo at hun har luktet det på han, når han har utført oralsex på henne. Og de fleste damer har vel enn viss anelse om hvordan underlivet lukter. Jeg vet bare hvordan mitt eget underliv lukter da jeg ikke slikker andre kvinner så jeg vet ikke hvordan andres fitte lukter nei! Anonymkode: 9f5ae...ade 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #11 Skrevet 16. mai 2019 Just now, Nerine_ said: Kan du ikke lese? Hun skriver jo at hun har luktet det på han, når han har utført oralsex på henne. Og de fleste damer har vel enn viss anelse om hvordan underlivet lukter. Er nokk ikke slik at alle fitter lukter likt vettu! Anonymkode: 9f5ae...ade 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #12 Skrevet 16. mai 2019 Du får spørre om han.... Anonymkode: c910b...d57
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #13 Skrevet 16. mai 2019 Synes du har god grunn til mistanke. Forskjell på rekelukt og fittelukt. En proff merker forskjell. Anonymkode: f9103...afe 2
Nerine_ Skrevet 16. mai 2019 #14 Skrevet 16. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet bare hvordan mitt eget underliv lukter da jeg ikke slikker andre kvinner så jeg vet ikke hvordan andres fitte lukter nei! Anonymkode: 9f5ae...ade 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nokk ikke slik at alle fitter lukter likt vettu! Anonymkode: 9f5ae...ade Det har såklart noen individuelle forskjeller, men det har en viss spesifikk lukt. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #15 Skrevet 16. mai 2019 Hva spiste han til lunch den dagen? Skalldyr? Var han svett? Anonymkode: 0b2fb...64d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #16 Skrevet 16. mai 2019 Just now, Nerine_ said: Det har såklart noen individuelle forskjeller, men det har en viss spesifikk lukt. Kan du forklare hvilken spsefikk lukt? Om du vet hvordan fitter lukter. Anonymkode: 9f5ae...ade
Nerine_ Skrevet 16. mai 2019 #17 Skrevet 16. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du forklare hvilken spsefikk lukt? Om du vet hvordan fitter lukter. Anonymkode: 9f5ae...ade Det lukter fitte, enkelt og greit. Lukt på din egen saft, og se for deg omtrent samme lukt men med noen individuelle forskjeller. Er ikke værre en urin og avføring, en viss individuell lukt, men du vet fortsatt hva lukta er. 13
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #18 Skrevet 16. mai 2019 Just now, Nerine_ said: Det lukter fitte, enkelt og greit. Lukt på din egen saft, og se for deg omtrent samme lukt men med noen individuelle forskjeller. Er ikke værre en urin og avføring, en viss individuell lukt, men du vet fortsatt hva lukta er. Jaha. Fitta mi lukter i hvertfall ikke reke eller skalldyr eller råttenfisk. Rart at folk kommenterer det her derfår jeg spurte også hva du mener spesefikt da ikke alle fitter stinker reker. Anonymkode: 9f5ae...ade 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #19 Skrevet 16. mai 2019 Oppførte han seg helt normalt? Eller var noe off? Anonymkode: a1d68...65d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #20 Skrevet 16. mai 2019 Man sier at "det lukter sex". Det vil vel bety at man kjenner lukten av kjønn, og lukten av kjønn er ganske lik. Men så er det andre ting ved kroppen som også kan lukte som kjønn, svette for eksempel. Så det at det lukter slik av mannen betyr ikke at han har vært bortpå andre. Anonymkode: 2c95f...343 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå