AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1 Skrevet 16. mai 2019 Hei! Ja jeg vet jeg skulle gått til skredder osv, men nå er jeg bare på utkikk etter noen tips og triks, ikke en pekefinger. Gjerne gi meg et svar 😊❤️ Anonymkode: e6d45...f3e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #2 Skrevet 16. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Ja jeg vet jeg skulle gått til skredder osv, men nå er jeg bare på utkikk etter noen tips og triks, ikke en pekefinger. Gjerne gi meg et svar 😊❤️ Anonymkode: e6d45...f3e Jeg har ikke peiling på grafferbunad, har selv nordlandsbunad. På generelt grunnlag vil jeg råde deg til å ta kontakt med folk som kan dette. Det eneste jeg personlig ville turt å gjøre selv er å flytte på hektene i stakken om den var for trang/for stor. Å sprette opp sømmer og sy selv er ikke å anbefale med mindre du vet hva du driver med. Bunaden er et kostbart plagg. Anonymkode: ca657...7d0
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #3 Skrevet 16. mai 2019 Aldri aldri aldri sy inn/ut en bunad selv om du ikke har gjort noe sånt før! Du kan ødelegge et plagg til mange tusen! Anonymkode: e4254...c10
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #4 Skrevet 16. mai 2019 Om du må sy den inn, så ikke sprett den opp. Du kan evt. sprette opp litt akkurat der livet og stakken er sydd sammen, og sy inn livet under armene ned til livet. Så må du brette stakken i fine folder der livet og stakken møtes igjen. Om graffer er sydd sammen på den måten. Er ikk helt sikker på det. Anonymkode: 328d9...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå