AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1 Skrevet 16. mai 2019 Først må jeg si at jeg aldri har vært utro, bare så det er klart. Men føler meg litt utro når jeg feks får blikk fra naboen når jeg ligger å soler meg i bikini. Da må jeg av og til inn for å ja... dere vet. Blir så kåt av det! Er dette normalt? Liker godt at andre menn ser på meg, men burde samboeren min egentlig være «nok»? Anonymkode: 81b33...107 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #2 Skrevet 16. mai 2019 Ja, der er vanlig. Ett menneske er ikke nok til å tilfredsstille hele spekteret av din seksualitet, sånn er det for så godt som alle. Du kan undertrykke eller bruke tenningen på andre til noe positivt. Uansett hva monogamimoralistene på KG sier. Anonymkode: d98fd...11e 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #3 Skrevet 16. mai 2019 har vært i forhold i 11år vi har ikke åpent forhold men hender vi har med ei jente til men jeg har lyst til å knulle alt som kan krype å gå av andre damer. så lenge de er fine Anonymkode: 7de15...df0
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #4 Skrevet 16. mai 2019 Det er nok veldig vanlig ja. For begge kjønn vil jeg tro. Det viktigste er ikke hvor man får opp apetitten, men at man spiser middagen hjemme er et uttrykk vi har brukt mye her hjemme. Anonymkode: 99c8e...b6b 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #5 Skrevet 16. mai 2019 Takker for svar! Får dårlig samvittighet, men samtidig gjør jeg jo egentlig ikke noe galt 🙈 TS Anonymkode: 81b33...107
Gjest Alterego666 Skrevet 17. mai 2019 #6 Skrevet 17. mai 2019 Det er veldig vanlig, men selvsagt ikke alle som innrømmer dette for seg selv. Kred for at du gjør det! Du har kanskje også et snev av ekshibisjonisme siden du tenner på å bli sett på?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #7 Skrevet 29. mai 2019 På 16.5.2019 den 15.35, AnonymBruker skrev: Først må jeg si at jeg aldri har vært utro, bare så det er klart. Men føler meg litt utro når jeg feks får blikk fra naboen når jeg ligger å soler meg i bikini. Da må jeg av og til inn for å ja... dere vet. Blir så kåt av det! Er dette normalt? Liker godt at andre menn ser på meg, men burde samboeren min egentlig være «nok»? Anonymkode: 81b33...107 Kos deg med at du blir kåt, bare deilig å føle seg attraktiv, spre gjerne beina litt så gjør du sikkert han også kjempekåt 😉👌 Anonymkode: 9715a...c30
Anonym2022 Skrevet 29. mai 2019 #8 Skrevet 29. mai 2019 Jeg føler meg helt klart komfortabel med at andre menn ser på meg, f.eks i shorts eller bikini🙈 Men det betyr ikke at jeg vil ha sex med andre. Jeg elsker kjæresten min så høyt at det virker helt fjernt for meg. Men å like oppmerksomhet fra andre, tror jeg de fleste gjør.
Gjest Paramount Skrevet 29. mai 2019 #9 Skrevet 29. mai 2019 (endret) At du liker godt at andre ser på deg er bare et sunnhetstegn mener jeg, men ikke det som står i overskriften, der bør du holde litt igjen, for samboers skyld. Endret 29. mai 2019 av Paramount
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå