Gå til innhold

Normalt å ville ha sex med andre enn samboer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først må jeg si at jeg aldri har vært utro, bare så det er klart.

Men føler meg litt utro når jeg feks får blikk fra naboen når jeg ligger å soler meg i bikini. Da må jeg av og til inn for å ja... dere vet. Blir så kåt av det! Er dette normalt? 

Liker godt at andre menn ser på meg, men burde samboeren min egentlig være «nok»?

Anonymkode: 81b33...107

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, der er vanlig.

Ett menneske er ikke nok til å tilfredsstille hele spekteret av din seksualitet, sånn er det for så godt som alle. Du kan undertrykke eller bruke tenningen på andre til noe positivt.

Uansett hva monogamimoralistene på KG sier.

Anonymkode: d98fd...11e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

har vært i forhold i 11år vi har ikke åpent forhold men hender vi har med ei jente til :) men jeg har lyst til å knulle alt som kan krype å gå av andre damer. så lenge de er fine ;)

Anonymkode: 7de15...df0

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok veldig vanlig ja. For begge kjønn vil jeg tro. Det viktigste er ikke hvor man får opp apetitten, men at man spiser middagen hjemme er et uttrykk vi har brukt mye her hjemme. 

Anonymkode: 99c8e...b6b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar! Får dårlig samvittighet, men samtidig gjør jeg jo egentlig ikke noe galt 🙈 

TS

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er veldig vanlig, men selvsagt ikke alle som innrømmer dette for seg selv. Kred for at du gjør det!

Du har kanskje også et snev av ekshibisjonisme siden du tenner på å bli sett på?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 16.5.2019 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Først må jeg si at jeg aldri har vært utro, bare så det er klart.

Men føler meg litt utro når jeg feks får blikk fra naboen når jeg ligger å soler meg i bikini. Da må jeg av og til inn for å ja... dere vet. Blir så kåt av det! Er dette normalt? 

Liker godt at andre menn ser på meg, men burde samboeren min egentlig være «nok»?

Kos deg med at du blir kåt, bare deilig å føle seg attraktiv, spre gjerne beina litt så gjør du sikkert han også kjempekåt 😉👌

Anonymkode: 9715a...c30

Skrevet

Jeg føler meg helt klart komfortabel med at andre menn ser på meg, f.eks i shorts eller bikini🙈 Men det betyr ikke at jeg vil ha sex med andre. Jeg elsker kjæresten min så høyt at det virker helt fjernt for meg. Men å like oppmerksomhet fra andre, tror jeg de fleste gjør. 

Gjest Paramount
Skrevet (endret)

At du liker godt at andre ser på deg er bare et sunnhetstegn mener jeg, men ikke det som står i overskriften, der bør du holde litt igjen, for samboers skyld. 

Endret av Paramount

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...