AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1 Skrevet 16. mai 2019 Vurderer å begynne å trene på barrys, men hvordan er det egentlig? Anonymkode: 08b48...580
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #2 Skrevet 23. mai 2019 Dette lurer jeg også på. Noen som kan svare? Anonymkode: 183ea...0df
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #3 Skrevet 23. mai 2019 Du bruker halve timen på tredemølla, hvor en instruktør forteller deg hvor fort du skal løpe, når du skal ta en pause osv. Så tilbringes neste halvtime på styrketrening. Høy musikk, mørkt rom og rødt lys. Men dyrt, veldig dyrt Anonymkode: 86289...645
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #4 Skrevet 23. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du bruker halve timen på tredemølla, hvor en instruktør forteller deg hvor fort du skal løpe, når du skal ta en pause osv. Så tilbringes neste halvtime på styrketrening. Høy musikk, mørkt rom og rødt lys. Men dyrt, veldig dyrt Anonymkode: 86289...645 Takk for svar. Kan du si noe om hvor tung treningen er? Jeg har grei treningsbakgrunn men har falt ut det siste halvåret - vil Barrys være et sted å begynne eller må du være i rimelig bra form på forhånd? Anonymkode: 183ea...0df
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #5 Skrevet 23. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Kan du si noe om hvor tung treningen er? Jeg har grei treningsbakgrunn men har falt ut det siste halvåret - vil Barrys være et sted å begynne eller må du være i rimelig bra form på forhånd? Anonymkode: 183ea...0df Det kan være litt tøft i starten om du har vært noe inaktiv den siste perioden, men etterhvert så vil du føle at du ikke har behovet for sirkeltrening lengre, fordi du vil oppnå et platå. Du trenger flere apparater, tyngre vekter og alt deretter. Jeg tenker barrys bootcamp er bra om du ikke klarer å trene på egenhånd, fint å bli «pisket» av noen andre da, men jeg hadde ikke brukt 200-300kr per økt, og du trenger i hvert fall 3 økter i uken. Totalt 1000kr. Bedre med et medlemskap på et senter med PT da Anonymkode: 86289...645 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå