AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1 Skrevet 16. mai 2019 Vi ønsker å tilbringe dagen bare oss to. Vi trives best i rolige omgivelser uten for mye folk. Har vurdert skogstur eller lignende, men finner ikke noe sted som frister å dra til. Spa har vi og vurdert litt, men det åpner sent den dagen og da blir det muligens så mye trafikk på veien dit. Har ikke noe hyggelig leilighet eller noen hage å tilbringe dagen i, hvis ikke hadde det vært løsningen. Setter pris på tips Anonymkode: 10920...e0c
Carrot Skrevet 16. mai 2019 #2 Skrevet 16. mai 2019 Norge er rik på natur, hvis du ikke finner et fristende sted i naturen; hvor leter du? 1
solmåneogstjerner Skrevet 16. mai 2019 #3 Skrevet 16. mai 2019 Tur på fjellet, i skogen eller ved sjøen. Blir ikke bedre enn det. Trenger ikke å være veldig langt eller spektakulært. Ta med grillmat/reker/champagne kanskje? Og bare kos dere. Nå blir jeg misunnelig....
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #4 Skrevet 16. mai 2019 Vi skal kose oss inne, blir muligens en tur ut etterhvert hvis vi gidder. Skal lage god frokost og kake Anonymkode: 6c72a...9f8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #5 Skrevet 16. mai 2019 Fjæresteinene er en fin plass å være 17.mai. Sjøen, eller ei havn og se på båtene. Trivelig. Anonymkode: aec9a...f05
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #6 Skrevet 16. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi ønsker å tilbringe dagen bare oss to. Vi trives best i rolige omgivelser uten for mye folk. Har vurdert skogstur eller lignende, men finner ikke noe sted som frister å dra til. Spa har vi og vurdert litt, men det åpner sent den dagen og da blir det muligens så mye trafikk på veien dit. Har ikke noe hyggelig leilighet eller noen hage å tilbringe dagen i, hvis ikke hadde det vært løsningen. Setter pris på tips Anonymkode: 10920...e0c Dra på stranda? Anonymkode: 3e5a1...244
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #7 Skrevet 16. mai 2019 Ts her. Takk for tips. Jeg er ganske fristet på å dra til sjøen faktisk. Kanskje det blir det med litt grillmat og bobler 🇸🇯🥂 Anonymkode: 10920...e0c
SunnivaOslo Skrevet 16. mai 2019 #8 Skrevet 16. mai 2019 Finnes jo ingenting mer nasjonalromantisk enn å tilbringe dagen ute i norsk natur. På stranda kan dere kose dere ved havet eller i skogen kan dere finne et fint vann eller et utsiktspunkt.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #9 Skrevet 17. mai 2019 Jeg hadde blitt i senga, jeg 😉 Anonymkode: 53f0b...937
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå