Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg bare sett det bildet linken viste til, men synes også hun ser kunstig ut. Hun var da mer søt og naturlig før, og kunne spilt videre på det, synes jeg da.

Gjest kenneth
Skrevet

Jeg synes damer bør være litt mer barmfagre når de ikler seg en sånn topp... Det var det jeg tenkte da jeg så på "Først og sist". Dessuten er ordet "stylist" noget negativt ladet for min del. At hvordan en artist kler seg skal ha noe å si på om man liker musikken eller ei - er et trist faktum.

Musikkmessig er hun i mine øyne et stort gjesp, noe som strengt tatt er mer relevant enn hvordan hun ser ut.

Summa summarum blir det som på exphil-eksamen min - stryk på både del I og II.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg likte ikke måten hun var styla på. Enig i at det ser kunstig ut :roll:

Gjest LoisLane
Skrevet

Hun ser så mye mer dusinvareaktig enn hun var før, synes jeg. Utringede syngedamer har vi da nok av?

Gjest Anonymous
Skrevet
Hun ser så mye mer dusinvareaktig enn hun var før, synes jeg. Utringede syngedamer har vi da nok av?

Kanskje hun som en 24-åring ønsker mer å være en dame enn en jente?

Gjest Litjmæ
Skrevet

Ojsann, hun var uheldig med det bildet der ja. Men så dere det som var i papiravisa på lørdag? Det var nemlig nydelig synes jeg da :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg syns hun ser flott og voksen ut nå jeg

Skrevet

Stakkars pop-industri-folk... De får aldri være seg selv, men blir styla opp og får nye imager i ett sett slik at ikke den tøffe businessen skal ta knekken på selvtilliten deres.

Kan umulig være sunt for folk. Særlig ikke for Lene som absolutt ikke ER slik hun blir framstilt nå (har jeg inntrykk av).

Skrevet

Jeg likte den litt mer usminkede Lene Marlim.. Passet godt til stilen hennes, musikalsk og utseendemessig!

Men uansett: Flott jente :-)

Skrevet

Jeg så henne på Skavland og må si at jeg synes hennes nye stil kledde henne. Mer voksen og feminin. Hun er ei flott jente som lager utrolig mye bra musikk.

Gjest gjesta
Skrevet

Hun var kul før. Nå så hun bare ut som hun var tvunget inn i nye klær & hårfrisyre som ikke passer henne..

Gjest Gjesta
Skrevet
Så henne ikke på Skavlan, forresten. Et bilde kan jo lyve.

Jeg så henne på Skavlan. Ble først sjokkert da jeg så henne, dette lignet jo slettes ikke på Lene Marlin, men syntes etterhvert hun var fin, selv om hun så mye mer naturlig ut før. Jeg synes ihvertfall ikke hun så så kunstig ut som på linken du henviste til. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...