AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1 Skrevet 16. mai 2019 Hei! 😄 Jeg trenger litt hjelp. Ja, jeg er kjempeseint ute med tanke på at 17 mai er i morgen, men det er heeelt vanlig her i dette huset 😅 Jeg er også typen som flyr desperat fra butikk til butikk på lille julaften. Uansett.. Jeg har kjøpt meg denne kjolen her: https://www.zalando.no/mamalicious-mllaila-dress-jerseykjole-navy-blazer-m6429f0mg-k11.html Og den passer perfekt, heldigvis. Det som gjenstår da er tilbehøret. Jakke, veske, sko. Hvilke farger evt? Det er meldt strålende fint vær her i morgen, sol og 21 grader. Men jeg føler allikevel at jeg ville hatt ihvertfall en tynn jakke med meg, i tilfelle det er litt vind og det er så plagsomt å gå rundt og fryse... Jeg er forresten 29 uker gravid, så her må man ta hensyn til en ganske så utstikkende mage, IKKE som hun på bildet foråsidetsånn... 😅 Så høye hæler er jo da også utelukket. Hjemme har jeg en tynn, lyserosa kåpe som jeg lurte litt på, men alle finskoene mine og veskene mine er sorte, så jeg vet ikke om det blir litt fargekrasj? Mørkblå kjole, sorte sko, sort veske, lyserosa jakke? Kanskje hvis det er veldig varmt ute så kan jeg kutte ut kåpen da. Går det an med cardigan? Eller noe annet? Har dere kanskje tips til pene, komfortable sko som kunne passet til? Anonymkode: 4a2c8...ca0
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #2 Skrevet 16. mai 2019 Hva med ballerina sko, røde ballerina sko hadde vært fint til denne på 17. mai. Du kan fint bruke cardigan til, har du en rød veske, hadde det vært fint og. Ellers tenker jeg ikke mye over veske, så lenge det er en nøytral en. Anonymkode: a783a...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå