AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1 Skrevet 16. mai 2019 Hadde jeg bare hatt endeløst med penger...tenk hvor fantastisk det hadde vært med luksus-spahotell her med gårdsdrift og 1 mill følgere på Insta... https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=147630538 Anonymkode: b1683...3b1 3
SoWhat? Skrevet 16. mai 2019 #2 Skrevet 16. mai 2019 WooW! For et sted. Håper du vinner i Lotto! (husk å spill) 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #3 Skrevet 16. mai 2019 Anstalt for vanartede gutter og senere fengsel. Hmm... Anonymkode: f54eb...d17
Thildamor Skrevet 16. mai 2019 #4 Skrevet 16. mai 2019 Åh! Så fint!! Håper du vinner masse penger!!! 1
Million Skrevet 16. mai 2019 #5 Skrevet 16. mai 2019 Der hadde jeg faktisk kunnet tenkt meg å bo. Men herregud, man må være rikere enn en knuslete engangssum i Lotto... det svære skolebygget må da koste en formue i vedlikehold og drift! Bare tenk på å varme opp alt det der om vinteren? Det er nok ikke småpenger det koster å drifte den øya, med alt inkludert. Det er ikke sånn at det er "gratis" å bo der bare fordi man har betalt en engangssum på 8,2 millioner. Men det var et utrolig nydelig sted, og jeg kunne tenkt meg å hatt f.eks. en stor skokk frittgående høner der! Også minst 3 hunder som også kunne få gå fritt og gjete hønene litt på fritiden. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #6 Skrevet 16. mai 2019 Det er det, med alle de boligene er det nærmest en liten landsby man kjøper. Men jeg tuller ikke...jeg tror beliggenheten (tre kvarter fra Flesland i vanvittig flott natur) er velegna til å drive et spesielt fint sted for betalingsvillige turister. Så lenge man klarer å holde husene fylt med liv, kan det gå rundt. Og på den mørkeste vinteren blir livet litt slikt: Anonymkode: b1683...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå