Dagensdiva Skrevet 25. april 2005 #1 Skrevet 25. april 2005 og for mange osloruss.. Nå er det kongeparken og tryvannn!! Det skal ta av HELT...sexy russeebukse og deilige medruss...jadda...drikke drikke drikke...herlig konsept og herlig buss..kan det bli bedre????
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #2 Skrevet 25. april 2005 og for mange osloruss.. Nå er det kongeparken og tryvannn!! Det skal ta av HELT...sexy russeebukse og deilige medruss...jadda...drikke drikke drikke...herlig konsept og herlig buss..kan det bli bedre???? Spør igjen 18. mai........
Gjest Formosiss Skrevet 25. april 2005 #4 Skrevet 25. april 2005 Ja, det kan bli så utrolig mye bedre - og jeg snakker av nyere erfaring; jeg var russ i fjor. Og unnskyld? Sexy russebukse? Yeah right, den er veldig sexy når man har gått med den i 3 uker og den er full av piss, spy, blod og annet gørr ;-)
Gjest Violetta Skrevet 25. april 2005 #5 Skrevet 25. april 2005 Kos deg så lenge det varer, men ikke gjør noe som får konsekvenser resten av livet!
Trampe Skrevet 25. april 2005 #6 Skrevet 25. april 2005 Piss i russebuksa??! :o Jeg hadde ikke piss i russebuksa mi jeg. Er jeg uvanlig da? Kan ikke huske blod heller. Men det var faktisk en som spydde over buksa mi en gang. Kanskje jeg var en rolig russ?
Samantha Skrevet 25. april 2005 #7 Skrevet 25. april 2005 Ahhh!! You lucky pig!! Russetida var fantastisk. Huskar eg følte meg heilt tom då eg tok av meg russebuksa etter 17.mai. (Dessuten sov eg i 2 døgn i strekk nesten ) Nyt det mens du kan!! Have fun
stikkelsbær Skrevet 25. april 2005 #8 Skrevet 25. april 2005 Er også russ!! Hvilken buss er du medlem av?
Donnie Darko Skrevet 25. april 2005 #9 Skrevet 25. april 2005 lykke til. Det beste med hele russetiden for meg var turen til kongeparken. Selve roadtrip'n.
Caramba Skrevet 26. april 2005 #11 Skrevet 26. april 2005 Jeg var russ for 100 år siden, og hadde det kjempegøy! Kos deg :-)
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #12 Skrevet 26. april 2005 Piss i russebuksa??! :o Jeg hadde ikke piss i russebuksa mi jeg. Er jeg uvanlig da? Kan ikke huske blod heller. Men det var faktisk en som spydde over buksa mi en gang. Kanskje jeg var en rolig russ? Ikke noe piss eller blod eller spy på min russebukse heller. Rødvin på mine kritthvite hvite sko fikk jeg natt til 1. mai, så den ble lettere rosa (og jeg vr BLÅRUSS!) men ellers var den ren og fin. SEXY var den ikke, snekkerbuksa mi, men gøy hadde jeg det (selv om jeg ikke hadde noe "drikke, drikke, drikke" tid jeg da) Kos deg, du og alle andre russ, men ja, ikke gjør noe som dere angrer på resten av livet. Det var senest i går i media om at mange, mage russejenter voldtas i fylla, og gjerne ikke er i stand til å gjøre rede for hva som har skjedd, fordi de var døddrukken. Det er ikke et koselig minne fra russetida akkturat...
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 26. april 2005 #13 Skrevet 26. april 2005 og for mange osloruss.. Nå er det kongeparken og tryvannn!! Det skal ta av HELT...sexy russeebukse og deilige medruss...jadda...drikke drikke drikke...herlig konsept og herlig buss..kan det bli bedre???? det er så kult som noe kan väre da. der og da.., men jeg lover at det ikke for resten av livet er toppen av lykke
Gjest pity me Skrevet 26. april 2005 #14 Skrevet 26. april 2005 jeg var russ for ti år siden. men jeg hadde ingen venner og var derfor ikke med på noen russebuss så jeg måtte ordne meg transport på egen hånd når vi skulle noen steder osv. brukte en formue på å kjøpe meg russekort og russeeffekter, men gav bort alle russekorta til småbarn, fikk ikke bytta russekort med noen medrusser. å være russ er noe man bare bør bli hvis man har råd og hvis man har mange venner som også er russ på samme skole........
Gjest gjesta Skrevet 27. april 2005 #15 Skrevet 27. april 2005 Jeg også er russ Jippiiii Hadde russedåp på fredag, så nå føler jeg at jeg er litt i gang, selv om ikke vi begynner før lørdag på "rett" Gleder meg
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #16 Skrevet 27. april 2005 Håper du får en kjempefin russetid med mye morro Ta vare på deg selv!
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #17 Skrevet 27. april 2005 Høres slitsomt ut spør du meg.. Blir for mye alkohol. Hadde jeg kunne levd russetiden om igjen, hadde jeg funnet meg en snill kjæreste og dratt til Sognsvann og blitt opp hele natten ...
Gjest Formosiss Skrevet 27. april 2005 #18 Skrevet 27. april 2005 Nuh, jeg hadde ikke blod og piss i dressen min jeg heller - det var en overdrivelse for å beskrive fenomenet ;-) Men jeg er enig med gjesten; jeg tror, at for å ha en god russetid, så må man ha gode venner og russebuss. Jeg hadde ingen av delene, og opplevde russetiden som ... kjedelig.
Tusseline Skrevet 27. april 2005 #19 Skrevet 27. april 2005 Jeg er også russ i år! Hadde russedåp i dag (fikk verdens mest spesi navn, så jeg tror jeg dropper å gå med hua. ), og er i full sving med både knuter og merker. Er allerede oppe i 19 knuter. Kongeparken blir helt kanon, det ser jeg virkelig fram til! Ha en kjempeflott russetid, dere!
Aurora20 Skrevet 27. april 2005 #20 Skrevet 27. april 2005 Er også russ, og RÅGLEDER meg til russedåpen!! Hoho, vi ska bli så fulle og ha det så gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå