Gå til innhold

Hvordan hadde dere superkjekke menn med drømmekroppen reagert om jeg, en helt gjennomsnittlig pen kvinne hadde spionert på dere med kikkert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra leiligheten min? Når du gikk rundt lettkledd?

Anonymkode: 83f75...1a6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Neppe noen som er kvalifisert til å svare på dette spørsmålet her inne.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra leiligheten min? Når du gikk rundt lettkledd?

Anonymkode: 83f75...1a6

Hadde ikke brydd meg. Jeg er trygg på meg selv og vil nabokons spionere på meg når jeg går naken rundt etter å ha dusjet, så må hun gjerne gjøre det. Er vant til å få blikk etter meg om jeg er avkledd eller påkledd. Ikke noe jeg tenker over igrunn.

Anonymkode: db8e0...41f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Paramount skrev:

Neppe noen som er kvalifisert til å svare på dette spørsmålet her inne.

Joda:

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke brydd meg. Jeg er trygg på meg selv og vil nabokons spionere på meg når jeg går naken rundt etter å ha dusjet, så må hun gjerne gjøre det. Er vant til å få blikk etter meg om jeg er avkledd eller påkledd. Ikke noe jeg tenker over igrunn.

Anonymkode: db8e0...41f

Jeg dævver... 🤣

Anonymkode: ec8d5...46d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde anmeldt vedkommende.

Anonymkode: 8264d...892

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig spesifikk tittel...Men hva om det brukes spesielle briller som gjør at man kan se i svarte natta og kvinnen er litt over gjennomsnittet pen?

Anonymkode: 75352...33d

Skrevet

To kjekke typer som jeg kjenner, som delte leilighet, ble utsatt for dette, de begynte å ha gardinene for hele tiden. 

Det som skjedde da var at folk i nabolaget begynte å snakke om hva disse to « tvilsomme» typene egentlig drev på med, siden de hadde gardinene dratt for hele tiden og det begynte å gå rykter om at de drev på med tvilsomme saker og ulovligheter. 

Da bestemte disse to seg for å være skikkelig hyggelige med alle naboene, hjelpe gamle damer o.l. ...og så gikk sladderet over. Jeg tror at kikkeren flyttet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde anmeldt vedkommende.

For hva? Det er ikke ulovlig.

Anonymkode: 8da3c...907

Skrevet (endret)

Hvordan jeg hadde reagert? 

Har ikke for vane å se ut vinduet for å se om naboer spionerer på meg. Så sjansen for at jeg skulle ha visst,  er veldig, veeeeldig liten. Og da uteblir jo en eventuell reaksjon! 

Men la gå, jeg skal spille ball med deg. Siden jeg har et ørneblikk, og er en veldig observant type, så finnes det faktisk en aldri så liten mulighet for at jeg hadde funnet av det. 

Nå vet jeg ikke hva drømmekroppen er i dine øyne, men jeg tar utgangspunkt i at det er en godt over snittet trent kropp. I tillegg til kroppen, så har jeg vunnet gen-lotteriet, og er riktig så kjekk. Det er i alle fall det jeg har hørt fra nyskilte 40 år gamle kvinner som har hatt seg veldig mye innabords.  

Siden jeg har drømmekroppen, så betyr jo det at jeg også tilbringer en del timer på trening. Og hva gjør man på trening? Man dyrker jo ens egen kropp. I tillegg er det jo speil over alt, og da er naturlig at en ser litt på seg selv. Er man ikke narcissist fra før av, vil en etter hvert bli det... det vet jo aaaalle! Om ikke narcissist, så vil i alle fall narcissistiske trekk komme til overflaten.  

Så jeg hadde selvsagt reagert med å smile bredt, for så og oftere strutte rundt i bare bokseren, evt. helt naken. At andre begjærer en er jo bare hyggelig det, og gir en ytterligere boost til egoet. Er kvinnen (du) i tillegg pen, så skal en ikke se bort i fra at jeg hadde nappet løken en eller annen gang, der jeg leker med en fantasi om deg. 

Og det er forresten en annen ting, det er ikke sikkert du er gjennomsnittlig i andres øyne. Du kan være mye penere enn du selv tror.

Hadde kjønnsrollene blitt byttet om, hadde det blitt ramaskrik fra stakkars kvinnen som hadde følt seg krenket og objektivisert. Den gjennomsnittlige mannen hadde da, med stor sannsynlighet, fått ryktet sitt ødelagt for alltid. 

Endret av Rights
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde likt det. 

Anonymkode: ba3d1...af3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en superdeilig dame, og jeg syns det er ekkelt når menn jeg selv ikke syns er attraktive kikker på meg.

Er det anderledes for dere menn?

Anonymkode: d8dc9...d99

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er en superdeilig dame, og jeg syns det er ekkelt når menn jeg selv ikke syns er attraktive kikker på meg.

Jeg synes alle kvinner er attraktive. Jeg elsker kvinner.

Anonymkode: ba3d1...af3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For hva? Det er ikke ulovlig.

Anonymkode: 8da3c...907

Å spionere på folk med kikkert når de er hjemme hos seg selv er ulovlig jo,

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva var problemet? At noen ser på en er jo ikke noe nytt. Om det er kroppen eller balltreet, kanskje begge deler vet jeg ikke. Hvil blikket ditt du. Du får meg ikke allikevel. Dama hadde tatt deg lett. Hun elsker å sloss. Hver eneste gang. 

Anonymkode: c91e1...9fc

• Liker 1
Skrevet
På ‎16‎.‎05‎.‎2019 den 10.55, absinthia skrev:

To kjekke typer som jeg kjenner, som delte leilighet, ble utsatt for dette, de begynte å ha gardinene for hele tiden. 

Det som skjedde da var at folk i nabolaget begynte å snakke om hva disse to « tvilsomme» typene egentlig drev på med, siden de hadde gardinene dratt for hele tiden og det begynte å gå rykter om at de drev på med tvilsomme saker og ulovligheter. 

Da bestemte disse to seg for å være skikkelig hyggelige med alle naboene, hjelpe gamle damer o.l. ...og så gikk sladderet over. Jeg tror at kikkeren flyttet. 

Men de var homo eller?

Skrevet
21 minutter siden, Hottrio skrev:

Men de var homo eller?

Nei.

Skrevet

Tatt detbsom et kompliment :)

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er meg knekkende likegyldig.
Og det inkluderer superinnbilske damer. 90% av dem som er attraktive i egne øyne, scorer lavt hos meg. Mens mange som selv mener de er middels, faller helt i min smak.

Anonymkode: 96957...25a

• Liker 2
Skrevet

Å herremin, du gjør ikke det...? 😆 Nei, bare nei. Slutt med det samme. 

Skrevet

Hadde du syntes det var OK om kjønnsrollene var snudd? Om "helt gjennomsnittlige" menn satt med kikkert og så inn i leiligheten til damer?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...