AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1 Skrevet 16. mai 2019 Jeg har aldri vært på det før, men det frister å kunne slenge av seg alle klærne. Jeg har ikke en ung og stram kropp lengere, dessverre. Så det setter en liten stopper for meg, jeg hat et bilde om at det bare er unge, spreke og stramme kropper der.. Er det tilfelle? Anonymkode: e0b6b...281
Illuminatum Skrevet 16. mai 2019 #2 Skrevet 16. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri vært på det før, men det frister å kunne slenge av seg alle klærne. Jeg har ikke en ung og stram kropp lengere, dessverre. Så det setter en liten stopper for meg, jeg hat et bilde om at det bare er unge, spreke og stramme kropper der.. Er det tilfelle? Anonymkode: e0b6b...281 Er nok mer motsatt. Det er veldig få unge, spreke og stramme kropper på de fleste nudiststrender.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #3 Skrevet 16. mai 2019 Hvorfor ligger dette på seksualitetsforumet? Nudisme har ingenting med sex å gjøre. Anonymkode: fc05d...78c 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #4 Skrevet 16. mai 2019 Vi har vært på nudiststrender både her i landet og i "syden" og det stemmer som Illuminatum skriver. Det er få sexy, stramme og unge kropper å se på disse strendene så det skal du bare ta helt med ro. En befriende følelse å sole seg og bade uten vått og stramt badetøy. De aller aller fleste som er der har et avslappet forhold til nakenhet og de finnes i alle fasonger og nesten alle aldre. Prøv det og du blir hekta 😎 Ikke farlig i det hele tatt. Anonymkode: 0cfc3...c5f
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #5 Skrevet 16. mai 2019 Er det et sted det er størst variasjoner på kropper så er det nudiststrender. Ingen bryr seg om hvordan andre ser ut naken der. Anonymkode: f7264...5b7 1
Gjest Paramount Skrevet 16. mai 2019 #6 Skrevet 16. mai 2019 (endret) Nudiststrender er de aller mest inkluderende strendene du finner, er min erfaring. Veldig hyggelig og avslappet "miljø". Du finner alle typer mennesker her, og de aller fleste er hyggelige, imøtekommende og respektfulle. Og i godt humør. Tror frihetsfølelsen gjør godt for sinnet. En naturiststrand er omtrent det motsatte av Paradise hotel, i tillegg så atskillig nærmere paradiset, for deg, prøv det! Endret 16. mai 2019 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #7 Skrevet 16. mai 2019 Det er mye større variasjon i fasonger og størrelser på naturiststranda enn på tekstilstranda, og man har ikke det presset på at man skal posere og ta seg ut. Men det er jo ikke sånn at det ikke er fine folk der, som noen over skriver. På en varm sommerdag på Huk er det mye fint å se på også, men mindre silikon og andelepper, og mer kroppshår, tatoveringer, ammepupper, ølmager og operasjonsarr. Og det er jo ikke slik at kropper automatisk blir stygge fordi de har levd litt, selv om det er det ukebladene og tekstilstranda vil ha oss til å tro. Anonymkode: 9ea66...edf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå